. ub.r. Zysk operacyjny wyniósł 42,6 mln zł i był niższy o 20% w stosunku do analogicznego okresu ub.r. (53,1 mln zł). Wynik netto wyniósł 35,9 mln zł i był niższy o 18% w stosunku do w ub.r. (43,8 mln zł).
Na wyniki I kw. br. miała głównie wpływ mniejsza sprzedaż Gazety Wyborczej, która spadła o 2,8% w stosunku do I kw. 2000 r. oraz niższe tempo wzrostu rynku reklamowego, wzrost amortyzacji i wynagrodzeń. Należy zwrócić uwagę, że wg ZKDP liczba sprzedanych egzemplarzy gazet codziennych spadła o ok. 6% na co nałożyło się także nałożenie podatku VAT (średnia cena GW była wyższa o 9,9% w stosunku do ub.r.).
Na wyniki bieżącego kwartału miał wpływ także portal, który obniżył wyniki grupy o 2,9 mln zł. Jak będą wyglądały wyniki Agory w kolejnych kwartałach będzie zależało w dużej mierze od sytuacji na rynku reklamy, która jest uzależniona w dużym stopniu od sytuacji ogólnogospodarczej. Poprawy wyników należy się spodziewać jednak dopiero w drugiej połowie br.