Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Agora podtrzymuje swoje szacunki wzrostu rynku reklamy

0
Podziel się:

Agora podtrzymuje swoje szacunki wzrostu rynku reklamy w 2012 r. o 0-3 proc. po wzroście o około 1,5 proc. w 2011 roku.

Agora podtrzymuje swoje szacunki wzrostu rynku reklamy
(DRB62/CC/Flickr)

Agora podtrzymuje swoje szacunki wzrostu rynku reklamy w 2012 r. o 0-3 proc. po wzroście o około 1,5 proc. w 2011 r. - podała spółka w komentarzu do wyników kwartalnych.

Agora podtrzymała także, że w najważniejszym dla spółki segmencie, czyli reklamy w prasie codziennej, spadek wydatków na reklamę sięgnie 14-17 proc. Również segment reklamy w czasopismach odnotuje spadek, choć nieco mniejszy, o 6-9 proc.

Spółka oczekuje także, że reklama internetowa pozostanie najszybciej rosnącym segmentem rynku, ze wzrostem na poziomie 9-12 proc. w 2012 r. Reklama kinowa powinna wzrosnąć o 3-6 proc. Wydatki na reklamę w segmentach telewizji, radia i reklamy zewnętrznej powinny wynieść o 0-3 procenta.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)