Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Ambra kupiła markę win od Carlsberga

0
Podziel się:

Carlsberg Polska sprzedał producentowi i dystrybutorowi win Ambra prawa do marki El Sol i dystrybucję win oferowanych pod tą marką.

Ambra kupiła markę win od Carlsberga
(chispita_666 / Lu)

Carlsberg Polska sprzedał producentowi i dystrybutorowi win Ambra prawa do marki _ El Sol _ i dystrybucję win oferowanych pod tą marką.

_ Została zawarta umowa sprzedaży, na mocy której Carlsberg Polska sprzedał na rzecz Ambra prawa do marki win _ El Sol _, przenosząc na kupującego prawa ochronne do znaków towarowych oraz wszelkie licencje i prawa własności intelektualnej związane z tą marką. Wraz z nabyciem praw do marki _ El Sol _ Ambra przejęła dystrybucję win oferowanych pod tą marką _ - czytamy w komunikacie.

_ Wprowadzona przez Grupę Carlsberg marka _ El Sol _ jest jednym z największych sukcesów ostatnich lat na polskim rynku win. W ciągu zaledwie trzech lat _ El Sol _ stała się dla polskich konsumentów jedną z najbardziej znanych i cenionych marek win _ - czytamy dalej.

Pod marką _ El Sol _ oferowany jest wybór międzynarodowych win z pięciu głównych krajów pochodzenia. Są wśród nich zarówno wina europejskie (hiszpańskie z regionu La Mancha oraz włoskie z regionu Venetto i Emilia Romagna), jak również wyśmienite wina z Nowego Świata: Kalifornii (Central Valley), Chile (Central Valley) i Australii (South East).

_ Zmiana właściciela marki wpisuje się w strategię rynkową obu spółek. Dla Carlsberg Polska powodem sprzedaży była decyzja o koncentracji na podstawowej działalności prowadzonej na najważniejszym dla spółki rynku piwa, natomiast dla Ambry jest to kolejny etap umacniania pozycji lidera i zwiększenia udziału na polskim rynku wina _ - podano również.

_ - Marka _ El Sol _ jest idealnym uzupełnieniem naszego portfela wiodących marek winiarskich w najszybciej rosnącym segmencie rynku _ - powiedział prezes Ambry Robert Ogór.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)