Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

ATM negocjuje sprzedaż licencji na serial 'Ranczo' w Rosji

0
Podziel się:

ATM Grupa prowadzi zaawansowane rozmowy o sprzedaży licencji na produkcję serialu Ranczo z jedną z firm, działających w Rosji i na Ukrainie

ATM negocjuje sprzedaż licencji na serial 'Ranczo' w Rosji
(Monkey Business Images</br>/Dreamstime.com)

ATM Grupa prowadzi zaawansowane rozmowy o sprzedaży licencji na produkcję serialu _ Ranczo _ z jedną z firm, działających w Rosji i na Ukrainie, poinformowała spółka w komunikacie. Spółka sprzedała już tzw. _ opcję _ na ten tytuł i deklaruje, że zainteresowanie _ Ranczem _ jest bardzo duże.

_ ATM Grupa sprzedała już wschodniemu partnerowi – firma na razie nie chce ujawniać swojej nazwy, tzw. opcję czyli prawo do wyłącznego prezentowania projektu na rynku wschodnim. Obecnie partner ATM Grupy adaptuje serial na potrzeby zainteresowanych nim stacji. 'Ranczo' miałoby być pokazywane najpierw w Rosji, a później w innych krajach regionu _ - czytamy w komunikacie.

_ Wiadomo, że w rosyjskiej wersji zostanie zastąpiona postać księdza – prawdopodobnie inną osobą zaufania publicznego np. dyrektorem szkoły. Religia i duchowni w rosyjskich w produkcjach rozrywkowych są tematem delikatnym, wręcz tabu. Duchowny bohater mógłby wzbudzić kontrowersje _ - informuje ATM Grupa.

Zaawansowane negocjacje w sprawie sprzedaży „Rancza" są efektem spotkań menedżerów ATM Grupa, przy okazji ostatnich międzynarodowych targów telewizyjnych MIPTV w Cannes.

_ Wspomniana firma nie jest jedyną zainteresowaną produkcją. Przedstawiciele ATM Grupy rozmawiali o sprzedaży serialu także z kilkoma innymi _ - czytamy dalej.

ATM Grupa podała, że zainteresowaniem zagranicznych firm m.in. z Azji i Europy cieszą się także teleturnieje produkowane przez firmę - np. _ Eliminator _.

_ Teleturniej jest nietypowym sprawdzianem wiedzy. Zadaniem uczestnika jest wskazanie pytań, które wyeliminują pozostałych dziesięciu przeciwników, przy czym sam nie musi znać odpowiedzi. Obecnie ATM Grupa przygotowuje ofertę dotyczącą „Eliminatora _ dla producentów zrzeszonych w Sparks Network (sieć skupia producentów z całego świata) – m.in. Zebra z Hiszpanii. Chęć zakupu „Eliminatora" zadeklarowały także Imagic i In Media Plus z Libanu. Z kolei o sprzedaży teleturnieju „Gra w ciemno" ATM Grupa rozmawia z TKL z Wietnamu, który wyprodukował na tamtejszy rynek „Idola". Natomiast agent, z którym ATM Grupa współpracuje w USA adaptuje obecnie „Grę w ciemno". Wkrótce zaprezentuje ją na amerykańskim rynku" - poinformowała spółka.

Przedstawiciele ATM Grupy prowadzą też zaawansowane rozmowy o produkcji dokumentu dla History Channel i współpracy z NBC Universal.

Narastająco w I-IV kw. 2010 roku ATM Grupa miała 2,75 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 0,27 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 113,34 mln zł wobec 101,39 mln złotych

| |
| --- |

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)