Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
finanse
24.11.2015 14:17

Bank Pocztowy wprowadzi markę mobilną enveloBank w połowie 2016 roku

Podziel się
Dodaj komentarz

Bank Pocztowy pracuje nad uruchomieniem bankowości mobilnej pod marką enveloBank, która uzupełni ofertę grupy Poczty Polskiej i rozszerzy grupę klientów banku. Start nowego projektu, który połączy usługi pocztowo-kurierskie z bankowo-ubezpieczeniowymi przewidziany jest na połowę przyszłego roku, poinformował prezes Szymon Midera.

"Podjęliśmy decyzję, aby nie budować bankowości mobilnej dla klientów Banku Pocztowego. Chcemy stworzyć nową markę, aby uzupełnić grupę docelową o młodszych klientów. Musimy uzupełnić nasz model biznesowy o projekt mobilny, bo inaczej za kilka lat wypadniemy z rynku. Na przełomie pierwszego i drugiego półrocza chcemy wystartować z nim" - powiedział Midera podczas konferencji prasowej.

Dodał, że w strukturze klientów Banku Pocztowego dominują klienci w wieku ok. 60 lat, zaś z grona prawie 1,5 mln klientów zaledwie ok. 200 tys. korzysta z bankowości internetowej.

enveloBank połączy usługi pocztowo-kurierskie z bankowo-ubezpieczeniowymi w mobilnym serwisie transakcyjnym. Bank zaoferuje nowe produkty oraz usługi płatnicze i cyfrowe, które będą jednym z motorów akwizycji klientów.

"Envelo to platforma cyfrowa, rozbudowywana przez Pocztę Polską. Chcemy wykorzystać ruch klientów Poczty Polskiej i przenieść świat płatności za rachunki do świata mobilnego. enveloBank to także integracja z usługą kurierską. Naszym celem jest, aby aktywni klienci enveloBanku nie płacili za kuriera" - powiedział Midera.

Prezes poinformował, że bank planuje kampanię promocyjną nowej marki w IV kwartale przyszłego roku i liczy na jej przełożenie na silny wzrost liczby klientów w kolejnych kwartałach.

Midera nie ujawnił, jaką kwotę bank przeznaczy na nowy projekt, ale podkreślił, że kwota ta jest już uwzględniona w budżecie na przyszły rok.

"Parametry tego projektu nie odbiegają od podobnych mobilnych projektów. To część planu finansowego, który przyjęliśmy 2 tygodnie temu. Tego typu projekty zakładają pozyskiwanie dziennie między 300 a 600 klientów. Chcielibyśmy do takiego poziomu kilkuset klientów dziennie dojść" - powiedział Midera.

Bank Pocztowy świadczy usługi finansowe w urzędach pocztowych i własnych oddziałach w całym kraju. Powstał w 1990 roku w Bydgoszczy.

Tagi: finanse, bankowość, giełda, wiadomości, giełda na żywo
Źródło:
ISBnews
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz