Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

CAM Media przygotuje promocję polskiego makaronu na Ukrainie za 3 mln euro

0
Podziel się:
CAM Media przygotuje promocję polskiego makaronu na Ukrainie za 3 mln euro
(SpecialKRB/CC/Flickr)

Oferta spółki z branży reklamowej CAM Media została wybrana w przetargu ogłoszonym przez Polską Izbę Makaronu, poinformowała firma w komunikacie. Wartość kontraktu na przygotowanie programu promocyjnego na Ukrainie to blisko 3 mln euro.

_ Zarząd CAM Media informuje, iż w dniu wczorajszym został poinformowany o wyborze oferty spółki złożonej w przetargu ogłoszonym przez Polską Izbę Makaronu na przygotowanie i realizację programu promocyjno-informacyjnego dot. makaronu na Ukrainie. Wartość oferty złożonej przez CAM Media jest równa kwocie 2.999.898,72 euro netto _ - czytamy w komunikacie.

Spółka CAM Media miała 0,83 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 0,46 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 62,34 mln zł wobec 41,93 mln zł rok wcześniej.

| |
| --- |

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)