Oferta spółki z branży reklamowej CAM Media została wybrana w przetargu ogłoszonym przez Polską Izbę Makaronu, poinformowała firma w komunikacie. Wartość kontraktu na przygotowanie programu promocyjnego na Ukrainie to blisko 3 mln euro.
_ Zarząd CAM Media informuje, iż w dniu wczorajszym został poinformowany o wyborze oferty spółki złożonej w przetargu ogłoszonym przez Polską Izbę Makaronu na przygotowanie i realizację programu promocyjno-informacyjnego dot. makaronu na Ukrainie. Wartość oferty złożonej przez CAM Media jest równa kwocie 2.999.898,72 euro netto _ - czytamy w komunikacie.
Spółka CAM Media miała 0,83 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 0,46 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 62,34 mln zł wobec 41,93 mln zł rok wcześniej.
| |
| --- |