Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

CD Projekt sprzedał 5 mln egz. Wiedźmina 1 i 2. Zapowiada...

0
Podziel się:

CD Projekt sprzedał 5 mln egzemplarzy pierwszej i drugiej części Wiedźmina - poinformował prezes spółki, Adam Kiciński. Spółka zapowiada, że premiera trzeciej części serii, gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon" odbędzie się w 2014 roku.

CD Projekt sprzedał 5 mln egz. Wiedźmina 1 i 2. Zapowiada...
(CD Projekt, mat. pras.)

CD Projekt sprzedał 5 mln egzemplarzy pierwszej i drugiej części Wiedźmina - poinformował prezes spółki, Adam Kiciński. Spółka zapowiada, że premiera trzeciej części serii, gry _ Wiedźmin 3: Dziki Gon _ odbędzie się w 2014 roku._ _

_ - Na przełomie stycznia i lutego osiągnęliśmy sprzedaż rzędu 5 mln egzemplarzy pierwszej i drugiej części Wiedźmina _ - powiedział PAP Kiciński. Prezes zapowiedział, że trzecia część gry ukaże się w 2014 roku.

_ - Premiera gry 'Wiedźmin 3: Dziki Gon' będzie mieć miejsce w 2014 roku. Gra ukaże się w tym samym czasie na komputery PC i na nowe, mocne sprzętowo konsole nowej generacji _ - powiedział.

_ - Jest to także ostatnia część trylogii, w której będzie miał miejsce wielki finał fabuły. Nie jest to jednak jednoznaczne z końcem franczyzy. Franczyza będzie kontynuowana _ - dodał.

Prezes poinformował, że Wiedźmin 3 połączy sprawdzone elementy serii takie, jak nieliniowa historia i dobry system walki z elementem nowym, jakim jest otwarty świat (sandbox).

_ - W trzeciej części Wiedźmina fabuła będzie tak samo rozwinięta i nieliniowa jak w poprzedniej części, a jednocześnie świat będzie otwarty. Teren, po którym będzie poruszać się gracz, jest 30 razy większy niż w Wiedźminie 2 _ - powiedział.

Dodał, że w produkcję Wiedźmina 3 zaangażowano więcej środków niż w przypadku drugiej części serii, nakłady te nie są jednak istotnie wyższe.

_ - CAPEX przewidziany na Wiedźmina 3 jest trochę większy niż na drugą część gry, ale nie wielokrotnie większy. Wejście w nową generację nie powoduje bowiem istotnego zwiększenia kosztów. Ten tytuł ma natomiast potencjał zyskowny wielokrotnie większy niż cokolwiek, co do tej pory zrobiliśmy _.

Wtorkowe wydanie Game Informer, miesięcznika poświęconego grom wideo, w dużej mierze poświęcone trzeciej części Wiedźmina, rozpoczyna kampanię reklamową gry.

_ - Game Informer, który ukazał się we wtorek, ma na okładce Wiedźmina 3, a w środku czternastostronicową zapowiedź naszej gry. Game Informer to miesięcznik poświęcony grom wideo, który jest magazynem o najszerszym dotarciu do grupy docelowej mężczyzn 18-34 lata na całym świecie. Ma nakład ponad 8 mln egzemplarzy, łączny zasięg 34 mln osób i konwersję czytelnictwa na decyzje zakupowe rzędu 91 proc. _ - powiedział Kiciński.

_ - Przez najbliższe 3 tygodnie Game Informer będzie miał wyłączność na komunikację medialną dotyczącą Wiedźmina 3. Oczekujemy, że bardzo mocno przełoży się to później na sprzedaż całej serii Wiedźmina. Na przełomie lutego i marca zaprezentujemy się w innych magazynach i rozpoczniemy intensywną kampanię informacyjną. Jeszcze w pierwszej połowie roku pokażemy masę nowych materiałów. Bardzo ciekawie zapowiada się nasz występ na czerwcowych targach E3. W drugiej połowie roku będziemy chcieli zawrzeć umowy z dystrybutorami _ - dodał.

Kampania ma jednocześnie wspierać sprzedaż Wiedźmina 2, który będzie głównym generatorem wyniku finansowego CD Projekt w 2013 roku.

_ - Kampania Wiedźmina 3 będzie trwała aż do premiery. Będzie zawierała elementy wspierające sprzedaż drugiej części gry. Wierzymy, że dwójka jako stosunkowo nowy tytuł ma jeszcze duży potencjał sprzedaży i będzie głównym generatorem wyniku finansowego CD Projekt w 2013 roku _ - powiedział prezes.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)