Najpopularniejszy w Polsce portal o finansach i biznesie
Empikbilety.pl rozszerzył listę organizatorów i współpracujących agencji

Empikbilety.pl rozszerzył listę organizatorów i współpracujących agencji

Empikbilety.pl, internetowa bileteria Empiku, w niespełna miesiąc od premiery sprzedał tysiące wejściówek i rozszerzył listę organizatorów i agencji w ramach współpracy bezpośredniej. Empik jednocześnie zapowiada, że z dniem 30 listopada kończy współpracę z jednym z pośredników - eBilet.

Jak wskazuje badanie GfK - U&A dot. sprzedaży biletów na wydarzenia kulturalne i sportowe (XI/XII 2017), Empik jest pierwszym miejscem wyboru zakupu biletów zaraz po punktach dystrybucji organizatora. To najpopularniejsza bileteria na polskim rynku, za którą stoi długoletnia tradycja i ogromna rozpoznawalność marki mierzona w milionach odwiedzających zarówno sklepy stacjonarne, jak i Empik.com, podano w komunikacie. 

"Z tego względu dla organizatorów wydarzeń jesteśmy naturalnym wyborem i bardzo atrakcyjnym partnerem. Cieszy ich nasza wspólna oferta jako sposób na kompleksowe dotarcie sprzedażowe do szerokiego spektrum odbiorców poprzez trzy różne kanały sprzedażowe (salony, internet, aplikacja) oraz całościowe podejście do tematu dystrybucji (przedsprzedaż biletów, obsługa kas, kontrola wejść). Empik skupia nie tylko miłośników muzyki, filmu czy literatury, ale także pasjonatów różnych form spędzania wolnego czasu, dlatego zależy nam na wielokierunkowym rozwoju empikbilety.pl. Chcemy, aby pojawiały się u nas wejściówki zarówno do opery, jak i na imprezy sportowe czy bajkowe show dla dzieci - ponieważ w ekosystemie Empiku jest miejsce na rozwijanie wszystkich pasji. Dzięki analitycznym narzędziom możemy precyzyjnie docierać do potencjalnych klientów z wielomilionowej bazy empik.com i programu Mój Empik" - powiedział dyrektor handlowy Empiku Rob Taylor, cytowany w komunikacie.

W gronie współpracujących bezpośrednio firm są m.in. Go Ahead, Automatik, Adamiakjazz, Fundacja Soundedit, Lion Stage Agency, Motion Music czy Filharmonia Futura.

"Zdecydowaliśmy się na rozpoczęcie współpracy z platformą empikbilety.pl, mając na uwadze możliwość dotarcia do szerokiej rzeszy fanów kultury. Spodziewamy się, że dzięki temu będziemy mogli szybciej i precyzyjniej  informować osoby zainteresowane naszymi wydarzeniami koncertowymi" - podkreślił Mikołaj Ludwiczak z Automatik.

Grupa Empik to największa sieć sprzedaży produktów kultury i rozrywki w Polsce i lider w kategoriach wydawniczych (książka, muzyka, film).

media, telekomunikacja, technologie, handel detaliczny
ISB
Czytaj także
Polecane galerie