_ Dokładnie w rok od debiutu rynkowego sprzedaż ilościowa marki Krupnik wzrosła osiemnastokrotnie. Zgodnie z danymi rynkowymi (Nielsen), jedynie na przestrzeni marca dynamika sprzedaży wyniosła + 14% (liczone do lutego 2011 r.) _ - czytamy w komunikacie.
Na koniec marca 2011 r., udziały rynkowe Grupy Sobieski przekroczyły 20,2 proc. wobec 16,3 proc. w marcu minionego roku.
_ Sukces Krupnik Vodka, a także preferencje wśród polskich konsumentów zdecydowały o wprowadzeniu na rynek wysokoprocentowego likieru Krupnik Cytrynowy. Biorąc pod uwagę siłę marki, jakość produktu premium w bardzo rozsądnej cenie, oczekujemy, że nowy produkt zajmie silną pozycję w rankingu wódek smakowych _ – powiedział dyrektor generalny Grupy Sobieski Krzysztof Tryliński, cytowany w komunikacie.
Co piątą butelka wódki kupowana w Polsce to wódka smakowa. Jednocześnie wódki te - pomimo widocznego spadku całego rynku wódki - na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy sprzedają się coraz lepiej, podała też spółka.