Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Internet Group podwyższy kapitał

0
Podziel się:

Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie spółki Internet Group zgodziło się na podwyższenie kapitału spółki poprzez emisję 19,2 mln akcji serii H, poinformował prezes Ryszard Wojciechowski.

Internet Group podwyższy kapitał
(alonzo76ok/CC/Flickr)

*Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie spółki Internet Group zgodziło się na podwyższenie kapitału spółki poprzez emisję 19,2 mln akcji serii H, poinformował prezes Ryszard Wojciechowski. *

Walne zgodziło się też na kolejne emisje w ramach kapitału docelowego.

_ - Walne stworzyło dziś warunki do kontynuowania procesu naprawczego, w ramach którego m.in. zrestrukturyzowaliśmy już zadłużenie _ - powiedział Wojciechowski.

Spółka wyemituje warranty uprawniające do objęcia akcji serii H przez nowych akcjonariuszy. Wojciechowski dodał, że w ciągu ok. dwóch tygodni (po zarejestrowaniu podwyższenia przez sąd) inwestorzy powinni objąć nowe akcje.

Cenę emisyjną akcji serii H ustalono na 1,20 zł. Obecnie kapitał spółki dzieli się na 32,81 mln akcji.

Nowi inwestorzy, którzy wejdą do Internet Group, mają - według Wojciechowskiego - wziąć udział w kolejnych podwyższeniach kapitału. Nie ma wśród nich inwestora branżowego.

Spółka na początku tego roku poinformowała, że zmieniła umowy z BRE Bankiem, dzięki czemu zrestrukturyzowano jej zadłużenie. Spółka informowała wcześniej, że ze względu na niedotrzymanie wskaźników finansowych, kredyty udzielone jej przez BRE Bank zyskały status zobowiązań wymagalnych. W związku z tym, już w czerwcu zeszłego roku, zarząd rozpoczął negocjacje z bankiem nt. restrukturyzacji. Wstępne porozumienie z bankiem umożliwiło wznowienie rozmów z inwestorami.

Akcjonariusze spółki udzielili zarządowi upoważnienia do podwyższenia kapitału w ramach kapitału docelowego o maksymalnie 29,52 mln akcji. Upoważnienie jest ważne do 8 stycznia 2013 roku.

Walne zgromadzenie wprowadziło również zmiany w radzie nadzorczej, wprowadzając do niej dwóch nowych członków.

Internet Group jest holdingiem spółek działających w obszarze nowych mediów i nowych technologii. Specjalizuje się w opracowaniu i wdrażaniu projektów marketingowych wspierających sprzedaż.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 7,79 mln zł skonsolidowanej straty netto wobec 0,41 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 150,55 mln zł wobec 233,79 mln złotych.

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)