- _ Na pewno bardzo dynamicznie będziemy rozwijać naszą pozycję w obszarze złota inwestycyjnego oraz produktów finansowych opartych na złocie. Kończymy także prace nad uruchomieniem specjalnie dedykowanej do tego celu platformy sprzedażowej. Chciałbym, aby oprócz złota inwestycyjnego w postaci fizycznej Mennica Polska wprowadziła na rynek również produkty finansowe oparte na złocie, takie jak ceryfikaty _ - powiedział prezes Zambrzycki.
Spółka chce też zwiększyć detaliczną sprzedaż produktów numizmatycznych i prezentowych. - _ Dlatego wkrótce otworzymy własne salony w największych polskich miastach, w których oprócz wyrobów menniczych znajdą się także produkowane wyłącznie dla Mennicy Polskiej wyroby o charakterze prezentu czy gadżetu _ - powiedział prezes. Dodał, że spółka nie wyklucza akwizycji.
Grzegorz Zambrzycki od połowy maja 2012 roku pełnił obowiązki prezesa i dyrektora naczelnego Mennicy Polskiej. Wcześniej, od sierpnia 2011 roku, był członkiem zarządu spółki odpowiedzialnym za handel i marketing produktami menniczymi i produktami lokacyjnymi opartymi o kruszce, a także za rozwój. W połowie maja rezygnację z pełnienia funkcji prezesa Mennicy Polskiej złożył Tadeusz Steckiewicz.