Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

K2 Internet nabył udziały w agencji reklamowej

0
Podziel się:

Spółka marketingowo-technologiczna K2 Internet podpisała z Brainshop U-boot umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie 400 nowo emitowanych udziałów w spółce, które stanowić będą 50 proc. w jej podwyższonym kapitale.

K2 Internet nabył udziały w agencji reklamowej

_ - Dzięki transakcji emitent wzmocni swoją pozycję na rynku usług reklamowych uzupełniając ofertę o realizację kampanii integrujących komunikację on-line i off-line. Zgodnie z planami, wyniki spółki, korzystanie wpłyną od przyszłego roku tak na wysokość sprzedaży, jak i marże osiągane przez grupę emitenta _ - podał K2 Internet w komunikacie.

Według informacji internetowych Brainshop U-boot zajmuje się tworzeniem filozofii brandów i strategii komunikacji dla klientów z segmentu young&trendy. Spółka tworzy nowe media (ambient) według potrzeb komunikacyjnych klienta, dopasowując formę do grupy konsumenckiej, miejsca komunikacji i przeznaczenia samego produktu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 200 tys. złotych.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)