Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Makarony Polskie: Sprzedaż wzrosła o prawie 50 procent

0
Podziel się:

Sprzedaż produktów grupy Makarony Polskie wzrosła o 47 proc. w skali roku do 10,62 mln zł w listopadzie 2009 roku.

Makarony Polskie: Sprzedaż wzrosła o prawie 50 procent
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Sprzedaż produktów grupy Makarony Polskie wzrosła o 47 proc. w skali roku do 10,62 mln zł w listopadzie 2009 roku. Natomiast sprzedaż liczona w tysiącach kilogramów wzrosła w tym okresie o 61 proc. do 3.953 tys. kg.

Narastająco w okresie styczeń-listopad sprzedaż produktów wzrosła o 32 proc. do 107,73 mln zł, a w ujęciu wolumenowym - o 59 proc. do 40.333 tys. kg.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku spółka miała 1,80 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 2,13 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 86,56 mln zł wobec 66,28 mln złotych.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)