Firma obuwnicza NG2 planuje, że w 2012 roku jej wzrost powierzchni handlowej w Polsce wyniesie co najmniej 10 procent.
- _ W 2012 roku wzrost powierzchni handlowej w Polsce szacujemy na co najmniej 10 procent. Do końca 2012 zaplanowano otwarcie 20 sklepów franczyzowych w Rosji _ - poinformowała spółka.
W 2011 roku sieć sprzedaży detalicznej NG2 ma powiększyć się o 8,6 proc. Oczekiwana wielkość powierzchni handlowej na koniec 2011 roku to 154.427 m2 dla sklepów własnych w Polsce i Czechach.
Na koniec trzeciego kwartału sieć NG2 liczyła 705 placówek, z czego 283 salony firmowe CCC w Polsce, 39 butików Quazi, 220 sklepów własnych BOTI, 49 salonów CCC w Czechach i 114 sklepów w sieci franczyzowej.
Powierzchnia sprzedaży we własnych placówkach zlokalizowanych na terenie kraju wzrosła na koniec września do 130,8 tys. m2 (123,3 tys. m2 na 30.09.2010), tj. o 6,08 procent.
Sam porównuj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1312754400&de=1313186340&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=WIG20&w=460&h=300&cm=0"/>