Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Point Group kupił 80 procent udziałów we Wprost

0
Podziel się:

Platforma Mediowa Point Group kupiła 80 proc. udziałów w spółce Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost. Wartość transakcji wynosi 8,07 mln złotych.

Point Group kupił 80 procent udziałów we Wprost
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Platforma Mediowa Point Group kupiła 80 proc. udziałów w spółce Agencja Wydawniczo - Reklamowa _ Wprost _. Wartość transakcji wynosi 8,07 mln złotych.

_ Zakup udziałów w A.W.R. Wprost istotnie wpłynie na pozycjonowanie PMPG na rynku mediowym, gdyż stanowi uzupełnienie portfolio GK PMPG, właściciela rozpoznawalnych marek, silnie związanych z jasno określonym kręgiem odbiorców o brakujący tytuł opiniotwórczy, jakim jest ogólnopolski tygodnik społeczno-informacyjny Wprost _ - podano w komunikacie.

PMPG poinformował, że sfinansuje transakcję środkami własnymi.

Poprzednio media informowały, że nabyciem _ Wprost _ były zainteresowane m.in. Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości a także biznesmen Grzegorz Hajdarowicz.

Pod koniec listopada prezes PMPG Michał Lisiecki informował, że spółka rozmawia o przejęciach z kilkunastu podmiotami.

W tym roku Point Group brał miejsce w negocjacjach w sprawie prywatyzacji PW Rzeczpospolita (współwłaściciel wydawcy dziennika _ Rzeczpospolita _) oraz Telewizji Puls. Oba procesy zakończyły się niepowodzeniem.

Narastająco w I-III kw. 2009 roku PMPG miało 8,96 mln zł skonsolidowanego zysku netto wobec 5,02 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach odpowiednio 43,12 mln zł wobec 44,82 mln złotych.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)