Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Point Group nadal zainteresowana akwizycjami

0
Podziel się:

Point Group otrzymywał oferty odkupienia Wprost, które przejął pod koniec 2009 roku.

Point Group nadal zainteresowana akwizycjami
(Money.pl/Tomasz Brankiewicz)

Platforma Mediowa Point Group nadal aktywnie szuka kolejnych akwizycji, ale interesują ją głównie większe przejęcia takie jakim był zakup AWR Wprost, wynika z wypowiedzi prezesa Michała M. Lisieckiego. Point Group otrzymywał oferty odkupienia _ Wprost _, które przejął pod koniec 2009 roku.

_ - Szukamy aktywnie akwizycji i prowadzi na ten temat rozmowy, ale są one na etapie wstępnym. Interesują nas w tej chwili większe transakcje o skali zbliżonej do przejęcia 'Wprost', ale odpowiednich celów na rynku nie ma dużo _ - powiedział Lisiecki. Podkreślił, że Point Group, dzięki _ Wprost _ udowodnił, że potrafi przenosić swoje doświadczenia na projekty o większej skali.

Lisiecki przyznał, że spółka otrzymywała oferty odkupienia _ Wprost _.

_ W tej chwili to dla nas aktywo strategiczne, m.in. ze względu na planu rozwoju i takie projekty jak wprowadzenie na rynek 'Bloomberg Businessweek Polska' przy współpracy z Bloombergiem _ - podkreślił Lisiecki. Dwa tygodnie wcześniej spółka poinformowała, że należący do niej Point Group Business Unit będzie wydawcą tytułu ekonomicznego na licencji 'Bloomberg Businessweek Polska'.

Pod koniec 2009 r. PMPG kupiła 80% udziałów w spółce Agencja Wydawniczo -Reklamowa _ Wprost _. Wartość transakcji wyniosła 8,07 mln zł. Przychody AWR Wprost (wydawcy tygodnika _ Wprost _) w 2010 r. wyniosły 35,32 mln zł a zysk brutto spółki 8,55 mln zł. W tym roku przychody tej spółki mają wynieść 41,18 mln zł a zysk brutto 2,04 mln zł.

Spółka medialna Platforma Mediowa Point Group miała 1,46 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki
dominującej w I kw. 2011 roku wobec 3,74 mln zł straty rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 17,25 mln zł wobec 15,17 mln zł rok wcześniej.

giełda
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(0)