Notowania

giełda
28.10.2014 09:34

Producent odzieży dziecięcej na GPW. Jak wypadł debiut?

Cena emisyjna akcji CDRL wynosiła 14,90 zł.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Emily2k/Dreamstime.com)

Kurs praw do akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na GPW o 2,68 proc. do 15,3 zł.

Inwestorzy objęli wszystkie oferowane przez spółkę akcje serii D. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono 920 tys. akcji, a indywidualnym 80 tys. Stopa redukcji zapisów inwestorów indywidualnych wyniosła 81,75 proc.

Cena emisyjna akcji wynosiła 14,90 zł. Środki pozyskane z emisji to 14,9 mln zł brutto. Spółka planuje sfinansować przy ich pomocy m.in. dalszą rozbudowę sieci sprzedaży, a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę.

Grupa CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którą sprzedaje pod marką własną Coccodrillo. Ponadto, prowadzi sprzedaż wyrobów producentów krajowych pod markami uzupełniającymi – głównie zabawek i akcesoriów.

W I połowie 2014 r. grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 r. Prognozę na cały 2014 r. zakłada 10,87 mln zł zysku netto, 18,45 mln zł EBITDA oraz 159,39 mln zł przychodów.

Tagi: giełda, wiadomości, gospodarka, giełda na żywo
Źródło:
PAP
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz