Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Producent odzieży dziecięcej na GPW. Jak wypadł debiut?

0
Podziel się:

Cena emisyjna akcji CDRL wynosiła 14,90 zł.

Producent odzieży dziecięcej na GPW. Jak wypadł debiut?
(Emily2k/Dreamstime.com)

Kurs praw do akcji spółki CDRL, właściciela marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, wzrósł na otwarciu w pierwszym dniu notowań na GPW o 2,68 proc. do 15,3 zł.

Inwestorzy objęli wszystkie oferowane przez spółkę akcje serii D. Inwestorom instytucjonalnym przydzielono 920 tys. akcji, a indywidualnym 80 tys. Stopa redukcji zapisów inwestorów indywidualnych wyniosła 81,75 proc.

Cena emisyjna akcji wynosiła 14,90 zł. Środki pozyskane z emisji to 14,9 mln zł brutto. Spółka planuje sfinansować przy ich pomocy m.in. dalszą rozbudowę sieci sprzedaży, a także rozwój sklepu internetowego i inwestycje w logistykę.

Grupa CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej na rynku polskim i w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, którą sprzedaje pod marką własną Coccodrillo. Ponadto, prowadzi sprzedaż wyrobów producentów krajowych pod markami uzupełniającymi – głównie zabawek i akcesoriów.

W I połowie 2014 r. grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 r. Prognozę na cały 2014 r. zakłada 10,87 mln zł zysku netto, 18,45 mln zł EBITDA oraz 159,39 mln zł przychodów.

giełda
wiadomości
gospodarka
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)