Sieć myjni bezdotykowych Auto-Spa pozyskała z prywatnej emisji akcji 1,2 mln zł. W IV kwartale 2011 roku chce zadebiutować na rynku NewConnect. Środki z emisji Auto-Spa przeznaczy na rozwój sieci myjni bezdotykowych. Spółka planuje kolejne emisje, z których docelowo chce pozyskać 8 mln złotych.
_ Środki z emisji akcji umożliwią nam uruchomienie kolejnych procesów budowlanych. W celu zaspokojenia popytu na nasze myjnie potrzebować będziemy jednak kolejnego zastrzyku gotówki, dlatego już rozpoczynamy prace nad kolejną emisją. Cześć inwestorów, która objęła akcje w obecnej emisji już wyraziła zainteresowanie udziałem w kolejnej _ - powiedział cytowany w komunikacie Sławomir Decewicz, prezes Auto-Spa.
Spółka podała, że jej celem strategicznym jest stworzenie największej sieci myjni bezdotykowych w Polsce zarówno własnych, jak i franczyzowych.
Aktualnie w ramach sieci funkcjonuje 19 myjni.
W 2010 roku spółka miała 14 mln zł przychodów, w tym roku mają wynieść 21,2 mln zł.