Oglądalność kanału TVN w grupie wszyscy 4+ spadła w sierpniu 2014 roku do 10,3 proc. z 10,5 proc. rok wcześniej - podał TVN na stronie internetowej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
Udział Polsatu w grupie wszyscy 4+ w sierpniu 2014 r. spadł do 10,9 proc. z 12,0 proc. rok wcześniej, udział TVP1 spadł do 10,1 proc. z 12,5 proc., a TVP2 do 7,3 proc. z 7,7 proc.
W sierpniu 2014 roku oglądalność kanału TVN w komercyjnej grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,0 proc. z 11,4 proc. W przypadku Polsatu udział w grupie komercyjnej spadł do 12,1 proc. z 13,2 proc., TVP1 zmniejszył udział do 7,3 proc. z 9,1 proc., a udział TVP2 utrzymał się na poziomie 6,8 proc.
W grupie 16-49 miasta na pierwszym miejscu w sierpniu 2014 roku był TVN z udziałem 12,1 proc., wobec również 12,1 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu był Polsat, którego udział spadł do 10,3 proc. z 12,4 proc., na trzecim TVP1 z udziałem 6,8 proc. wobec 7,9 proc. Czwarte miejsce zajęła TVP2 z udziałem 6,6 proc. wobec 6,0 proc. przed rokiem.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1388563200&de=1409436000&sdx=0&i=&ty=3&ug=1&s%5B0%5D=inflacja&colors%5B0%5D=%231f5bac&tid=0&w=640&h=250&cm=0&lp=1"/> Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej