CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, od 2011 roku obecny na rynku Catalyst, planuje wprowadzić swoje akcje na rynek główny GPW. Środki pozyskane z emisji przeznaczy m.in. na rozwój sieci sprzedaży - poinformowała spółka.
_ - CDRL dynamicznie zwiększa sieć swoich sklepów a także wyniki finansowe. Dzięki ofercie publicznej pozyskamy środki na dalszy rozwój, ale wejście na giełdę to dla nas także naturalny etap w budowie grupy, której celem jest umocnienie pozycji regionalnego lidera na szybko rosnącym rynku odzieży dla dzieci _ - powiedział cytowany w komunikacie Marek Dworczak, prezes spółki.
Na koniec 2013 r. spółka miała 342 sklepów wobec 294 rok wcześniej oraz 234 w 2011 roku. Spółka od 2010 r. oferuje swoje produkty również w sklepie internetowym.
Obecnie głównymi akcjonariuszami spółki są Marek Dworczak oraz Tomasz Przybyła, którzy pełnią odpowiednio funkcje prezesa oraz wiceprezesa zarządu.
W I połowie 2014 r. Grupa CDRL zanotowała 71,7 mln zł przychodów oraz 6,1 mln zł zysku netto, wobec 65,4 mln zł przychodów i 0,8 mln zł straty w analogicznym okresie 2013 roku.
Grupa CDRL zajmuje się przede wszystkim projektowaniem, produkcją oraz dystrybucją ubranek dla dzieci i młodzieży marki Coccodrillo. Uzupełniającą ofertę spółki stanowi obuwie dziecięce (własnej produkcji oraz innych producentów) oraz zabawki i akcesoria (innych producentów). Oferta obejmuje więc szeroki wachlarz wyrobów dla dzieci - od bielizny, poprzez odzież i obuwie oraz zabawki.
Porównaj na wykresach spółki i indeksy src="http://www.money.pl/u/money_chart/graphchart_ns.php?ds=1409554800&de=1411486200&sdx=0&i=&ty=1&ug=1&s%5B0%5D=LWB&colors%5B0%5D=%231f5bac&fg=1&w=640&h=250&cm=0&lp=1"/> Dodaj wykresy do Twojej strony internetowej