Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na

Średnia sprzedaż Gazety Wyborczej w marcu spadła o 8,2 procent

0
Podziel się:

Rozpowszechnianie płatne razem Gazety Wyborczej, wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2011 roku 311.550 sztuk i było o 8,2 proc. niższe niż rok wcześnie

Średnia sprzedaż Gazety Wyborczej w marcu spadła o 8,2 procent
(Money.pl/Anna Kraszkiewicz)

Rozpowszechnianie płatne razem _ Gazety Wyborczej _, wydawanej przez Agorę, wyniosło w marcu 2011 roku 311.550 sztuk i było o 8,2 proc. niższe niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Rozpowszechnianie płatne razem _ Gazety Wyborczej _ w marcu było niższe o 0,6 proc. w stosunku do lutego 2011 roku.

Z kolei rozpowszechnianie płatne razem _ Dziennika Gazety Prawnej _, wydawanego przez Infor razem z Axel Springer Polska, wyniosło w marcu 100.051 egzemplarzy, co oznacza spadek o 3,1 proc. r/r oraz o 0,1 proc. w stosunku do poprzedniego miesiąca.

W marcu liderem sprzedaży na rynku dzienników pozostał _ Fakt _, wydawany przez Axel Springer Polska. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 403.166 egzemplarzy, co oznacza spadek rok do roku o 9,1 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 2,6 procent.

W marcu w ujęciu rocznym rozpowszechnianie płatne razem _ Super Expressu _ wzrosło o 2,0 proc., do 176.031 sztuk. Miesiąc do miesiąca spadło o 2,1 procent.

Rozpowszechnianie płatne razem _ Rzeczpospolitej _ w marcu wyniosło 134.709 sztuk, co oznacza spadek rok do roku o 4,9 proc. Miesiąc do miesiąca sprzedaż spadła o 1,8 procent.

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
PAP
KOMENTARZE
(0)