Prezes Telekomunikacji Polskiej podtrzymuje cel, jakim jest osiągnięcie 1 mln klientów telewizji na koniec 2012 roku oraz pozytywny wpływ na EBITDA w wysokości około 100 mln zł w ciągu pięciu lat dzięki rozpoczęciu współpracy z TVN.
Pytany o kolejne założenie, 100 mln zł korzyści na EBITDA, Witucki odpowiedział: _ podtrzymujemy to, o czym mówiliśmy. Założenia biznesowe zostały wtedy (przy podpisywaniu umowy w październiku 2010 r. - PAP) określone, podtrzymujmy to, co deklarowaliśmy _.
Prezes Witucki zapewnił, że TP SA będzie podawała w swoich raportach liczbę klientów tak, żeby można było odróżnić liczbę klientów podstawowego pakietu telewizyjnego TP oraz tych ze współpracy z platformą _ n _.
TVN i TP SA od 9 czerwca rozpoczną sprzedaż wspólnych usług telewizyjnych i internetowych. Klienci usług telewizyjnych TP będą mogli korzystać z pakietów telewizji _ n _ zawierających 27 kanałów w jakości HD, a klienci telewizji _ n _ zyskają dostęp do szybkiego internetu grupy TP. To efekt podpisanej w październiku 2010 r. umowy pomiędzy grupą TP i grupą TVN.