Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Damian Słomski
|

Wittchen poprawił wyniki o 3000 procent. Chwali się "trafioną kolekcją"

7
Podziel się:

Znana przede wszystkim ze sprzedaży torebek skórzanych firma Wittchen ma za sobą dobre półrocze. Znacząco poprawiła wyniki sprzedaży i może się pochwalić dużym wzrostem zysków. Spółka trafiła z kolekcją, ale też powiększyła sieć salonów.

Wittchen ma za sobą bardzo dobre półrocze.
Wittchen ma za sobą bardzo dobre półrocze. (Wittchen, mat. prasowe)

Znana przede wszystkim ze sprzedaży skórzanych torebek firma Wittchen ma za sobą dobre półrocze. Znacząco poprawiła wyniki i może się pochwalić dużym wzrostem zysków. Spółka trafiła z kolekcją, ale też powiększyła sieć salonów.

Wittchen od stycznia do czerwca sprzedał towary za 91,6 mln zł. To o ponad 20 proc. więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku. Dzięki temu spółka bardzo wyraźnie poprawiła zyski.

Po półroczu zarobiła na czysto 7,59 mln zł, co oznacza progres o grubo ponad 3000 proc. Trzeba jednak podkreślić, że taka duża dynamika wynika po prostu z niskiej bazy do porównania. W analogicznym okresie poprzedniego roku miała tylko 220 tys. zł zysku netto.

"Wzrost sprzedaży w segmencie detalicznym wynika z rosnącej sieci handlowej, zwiększenia sprzedaży w sklepach porównywalnych oraz wzrostu realizowanego w kanale e-commerce zarówno w kraju jak i zagranicą" - czytamy w raporcie.

Zobacz także: Polacy szturmują Lidla. Wszystko przez markowe torebki

Władze spółki podkreślają, że głównymi czynnikami, które przyczynił się do zrealizowania marży brutto na sprzedaży w wysokości 60,4 proc., co stanowiło wzrost o 3,7 punktu procentowego w stosunku do okresu porównywalnego, była rosnąca siła zakupowa, wpływająca na koszt zakupu towarów, trafione kolekcje oraz korzystne kształtowanie się kursów dolara.

W pierwszym półroczu Wittchen otworzył 5 nowych salonów sprzedaży. Na koniec czerwca powierzchnia handlowa wynosiła 7401 metrów kwadratowych i 95 punktów.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(7)
Belfegor
6 lat temu
Drogi Redaktorze: progres to radziecka rakieta, a to słowo po polsku to postęp. Nie zna Pan/Pani polskiego?
Brawollo
6 lat temu
To czas najwyzszy docenic ludzi , ktorzy na to wszystko pracowali. Ci co stoja po 12 godzin na nogach i pracuja za niską płacę... nie cale 2 tysiące to porażka ..
ixi
6 lat temu
Kiedy Wittchen otworzy salon w Reykjaviku?
Tetek
6 lat temu
Mistrzosto w marketingu, sprzedawac mega drogo w wypasionym salonie a potem rzucić za grosze do lidla
Jazabek
6 lat temu
Ekskluzywna marka z lidla :))