Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Damian Słomski
|
aktualizacja

Wittchen w sześć miesięcy sprzedał torebki za ponad 100 mln zł. Poprawia wynik sprzed roku

1
Podziel się:

Jeden z najpopularniejszych polskich sprzedawców akcesoriów skórzanych w pół roku sprzedał towar za prawie 107 mln zł - o około 16 mln zł więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. (WP.PL)

W najnowszym komunikacie władze Wittchena podsumowały wyniki za czewiec. Okazuje się, że w miesiąc firma sprzedała torebki i inne akcesoria skórzane o wartości 23,2 mln zł. Poprawiła tym samym wynik sprzed roku i to o 13 proc.

Dodając do tego sprzedaż od stycznia do maja wychodzi na to, że pierwsze półrocze Wittchen kończy z przychodami na poziomie 106,8 mln zł. Rok wcześniej było to około 91 mln zł. Poprawa jest rzędu 17 proc.

Zobacz także: Polacy szturmują Lidla. Wszystko przez markowe torebki. A jak wymawia się ich nazwę?

Na podstawie statystyk sprzedaży w czerwcu można wyliczyć, że klienci detaliczni odpowiadają za około 91 proc. przychodów. Firmy i klienci korporacyjni to pozostałe około 9 proc.

Wittchen sprzedaje nie tylko we własnych sklepach. Od kilku lat współpracuje także z Lidlem. W czerwcu pojawiła się informacja o ustaleniu warunków kolejnej dostawy wyrobów skórzanych do sieci marketów wartości około 13,6 mln zł netto.

To oznacza, że w niedalekiej przyszłości m.in. markowe torebki będą do kupienia w całkiem przystępnych cenach. Szczegóły na razie jednak nie są znane. Kilka lat temu, gdy po raz pierwszy marka trafiła do Lidla, do sklepów od rana ustawiały się kolejki.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych. Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2015 roku.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
ISBnews
KOMENTARZE
(1)
wal.
5 lata temu
luksusowe ? kpiny !!