Notowania

Do Lidla trafią torebki Wittchena za kilkanaście milionów złotych. Biedronka ma na to odpowiedź

Biedronka i Lidl prześcigają się w walce o klientów, także z grubszym portfelem. Pierwsza z sieci wprowadza kolekcję walizek i torebek marki Puccini, a druga zamawia towar marki Wittchen za prawie 14 mln zł.

Podziel się
Dodaj komentarz
(Wikimedia Commons CC BY-SA)
Biedronka i Lidl walczą o klientów produktami premium.

Wittchen ustalił z firmą Lidl warunki dostawy wyrobów skórzanych swojej marki o łącznej szacunkowej wartości około 13,6 mln zł netto - głosi komunikat znanego producenta torebek. Jednocześnie spółka przypomniała, że oprócz ustalenia warunków tej umowy, wcześniej uzyskała od Lidla zamówienie na realizację dostaw wyrobów skórzanych o wartości około 15,75 mln zł.

To oznacza, że w niedalekiej przyszłości m.in. markowe torebki będą do kupienia w całkiem przystępnych cenach. Szczegóły na razie jednak nie są znane. Kilka lat temu, gdy po raz pierwszy marka trafiła do Lidla, do sklepów od rana ustawiały się kolejki.

Walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków

Teraz produkty premium od znanych producentów można coraz częściej spotkać na półkach marketów, a także dyskontów takich jak Biedronka. To wręcz jeden z elementów walki o klienta.

W poniedziałek, niemal równocześniej z komunikatem w sprawie dostawy produktów Wittchena do Lidla pojawiła się informacja od Biedronki o wprowadzeniu do oferty specjalnej kolekcji walizek i torebek damskich znanej polskiej marki Puccini. Ceny takich torebek kształtują się w granicach 100-130 zł, a walizek od 150-200 zł.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

Tagi: handel detaliczny, giełda, wiadomości, giełda na żywo, handel, wittchen, torebki, puccini, wiadomości, wiadomości
Źródło:
money.pl
komentarze
+1
+1
ważne
smutne
ciekawe
irytujące
Napisz komentarz
17-06-2019

PaktWitchen? A co to niby za znana marka? Ludziom wystarczy to wmówić i zaczyna się owczy pęd. Tylko Wam współczuć...

17-06-2019

Realsprzedaliśmy handel a teraz powoli wykoncza reszte i słabszych dostawców którzy ponoszą koszty promocji

17-06-2019

PolkaAleż te torebki są brzydkie, więc nie rozumiem tego całego zamieszania

Rozwiń komentarze (64)