Do Lidla trafią torebki Wittchena za kilkanaście milionów złotych. Biedronka ma na to odpowiedź
Biedronka i Lidl prześcigają się w walce o klientów, także z grubszym portfelem. Pierwsza z sieci wprowadza kolekcję walizek i torebek marki Puccini, a druga zamawia towar marki Wittchen za prawie 14 mln zł.
Wittchen ustalił z firmą Lidl warunki dostawy wyrobów skórzanych swojej marki o łącznej szacunkowej wartości około 13,6 mln zł netto - głosi komunikat znanego producenta torebek. Jednocześnie spółka przypomniała, że oprócz ustalenia warunków tej umowy, wcześniej uzyskała od Lidla zamówienie na realizację dostaw wyrobów skórzanych o wartości około 15,75 mln zł.
To oznacza, że w niedalekiej przyszłości m.in. markowe torebki będą do kupienia w całkiem przystępnych cenach. Szczegóły na razie jednak nie są znane. Kilka lat temu, gdy po raz pierwszy marka trafiła do Lidla, do sklepów od rana ustawiały się kolejki.
Walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków
Teraz produkty premium od znanych producentów można coraz częściej spotkać na półkach marketów, a także dyskontów takich jak Biedronka. To wręcz jeden z elementów walki o klienta.
W poniedziałek, niemal równocześniej z komunikatem w sprawie dostawy produktów Wittchena do Lidla pojawiła się informacja od Biedronki o wprowadzeniu do oferty specjalnej kolekcji walizek i torebek damskich znanej polskiej marki Puccini. Ceny takich torebek kształtują się w granicach 100-130 zł, a walizek od 150-200 zł.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl