Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
Damian Słomski
Damian Słomski
|
aktualizacja

Do Lidla trafią torebki Wittchena za kilkanaście milionów złotych. Biedronka ma na to odpowiedź

64
Podziel się:

Biedronka i Lidl prześcigają się w walce o klientów, także z grubszym portfelem. Pierwsza z sieci wprowadza kolekcję walizek i torebek marki Puccini, a druga zamawia towar marki Wittchen za prawie 14 mln zł.

Biedronka i Lidl walczą o klientów produktami premium.
Biedronka i Lidl walczą o klientów produktami premium. (Wikimedia Commons CC BY-SA)

Wittchen ustalił z firmą Lidl warunki dostawy wyrobów skórzanych swojej marki o łącznej szacunkowej wartości około 13,6 mln zł netto - głosi komunikat znanego producenta torebek. Jednocześnie spółka przypomniała, że oprócz ustalenia warunków tej umowy, wcześniej uzyskała od Lidla zamówienie na realizację dostaw wyrobów skórzanych o wartości około 15,75 mln zł.

To oznacza, że w niedalekiej przyszłości m.in. markowe torebki będą do kupienia w całkiem przystępnych cenach. Szczegóły na razie jednak nie są znane. Kilka lat temu, gdy po raz pierwszy marka trafiła do Lidla, do sklepów od rana ustawiały się kolejki.

Zobacz także: Walki w dyskontach. Oto ulubiony sport Polaków

Teraz produkty premium od znanych producentów można coraz częściej spotkać na półkach marketów, a także dyskontów takich jak Biedronka. To wręcz jeden z elementów walki o klienta.

W poniedziałek, niemal równocześniej z komunikatem w sprawie dostawy produktów Wittchena do Lidla pojawiła się informacja od Biedronki o wprowadzeniu do oferty specjalnej kolekcji walizek i torebek damskich znanej polskiej marki Puccini. Ceny takich torebek kształtują się w granicach 100-130 zł, a walizek od 150-200 zł.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

giełda
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(64)
WYRÓŻNIONE
Pakt
5 lata temu
Witchen? A co to niby za znana marka? Ludziom wystarczy to wmówić i zaczyna się owczy pęd. Tylko Wam współczuć...
Real
5 lata temu
sprzedaliśmy handel a teraz powoli wykoncza reszte i słabszych dostawców którzy ponoszą koszty promocji
Polka
5 lata temu
Ależ te torebki są brzydkie, więc nie rozumiem tego całego zamieszania
NAJNOWSZE KOMENTARZE (64)
www12
5 lata temu
To nie ludzie.To człekokształtni.
hyyyy
5 lata temu
wole kupić inną markę. Te torebki wyglądem nie powalają, i po sprzedaży masowej kojarzą się źle.Wolę poszukać prawdziwej skóry, bez logo, ale solidnie zrobionej.
500+
5 lata temu
no to patole sobie kupią
Optyk
5 lata temu
PUCCINI PUCCINI PUCCINI Puccini ma bardzo ładne i dobre jakościowo okulary dostępne w salonach optycznych. A do tego w przystępnej cenie. PUCCINI PUCCINI PUCCINI
ja
5 lata temu
Kupiłam przy ostatniej dostawie ok.1 roku temu. Rozpadła się na szyciach. Nie mam paragonu. Więcej nie chcę.
...
Następna strona
MONEY.PL na skróty

© 2024 WIRTUALNA POLSKA MEDIA S.A.

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.
Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się tutaj.