Awaria Plusa. Klienci mieli problemy z usługami
W czwartek przedpołudniem doszło do awarii sieci telefonicznej Plus. Użytkownicy mieli problemy z nawiązywaniem połączeń głosowych. Liczba zgłoszeń o awarii w serwisie Downdetector dochodziła do 10 tysięcy w całej Polsce.
Problemy z działalnością sieci występowały w całym kraju. Część użytkowników nie mogła wykonać połączeń lub w jego trakcie słyszeli ciszę. Pojawiły się również problemy z wysyłaniem SMS-ów. Także użytkownicy innych sieci napotkali utrudnienia w nawiązaniu połączenia z numerami z sieci Plus.
Klienci Plusa zgłaszali pierwsze problemy w serwisie downdetector.pl po godzinie 7 rano. Nagły skok nastąpił ok. godziny 9. Do momentu przywracania sprawności usług liczba zgłoszeń sięgneła niespełna 10 tys.
"Po chwilowych trudnościach z dostępem do niektórych usług problem został rozwiązany. Wszystkie funkcje powinny działać prawidłowo. Dziękujemy za cierpliwość i przepraszamy za wszelkie niedogodności" - przekazała money.pl Oktawia Chołuj z biura prasowego Polkomtelu, spółki nadzorującej Plusa.
Jak wynika z danych za pierwszy kwartał 2025 r., sieć Plus posiada ok. 13,3 mln użytkowników.