Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. PBE
|

Barbie pokonała Batmana. Najlepszy wynik w historii studia Warner Bros

5
Podziel się:

"Barbie" zarobiła już w amerykańskich kinach 537 mln dol. To oznacza, że jest to najbardziej kasowy film w stuletniej historii Warner Bros. Discovery. Najnowsza produkcja Grety Gerwig pokonała "Mrocznego Rycerza" Christophera Nolana.

Barbie pokonała Batmana. Najlepszy wynik w historii studia Warner Bros
"Barbie" z rekordem Warner Bros. Wielki sukces filmu z Ryanem Goslingiem i Margot Robbie (Materiały prasowe)

Poprzedni rekord studia należał do "Batmana" z Christianem Bale'em w roli głównej. Wyprodukowany w 2008 r. "Mroczny Rycerz" zarobił w USA 536 mln dol. - przypomina CNBC.

"Barbie" na całym świecie zyskała 1,2 mld dol. i goni "Harry'ego Pottera i Insygnia Śmierci: Część II" (1,34 mld dol.). Serwis podkreśla, że "Barbie" jest pierwszym filmem, który przekroczył mld dol. dla nowo powstałego Warner Bros. Discovery. Wytwórnia powstała po fuzji Warner Media i Discover w 2022 r.

Super Mario też dochodowy

"Barbie" to również drugi film roku, który przekroczył barierę 1 mld dol. Pierwszy jest produkcja Universala "The Super Mario Bros. Movie" (1,3 mld dol.).

CNBC zwraca uwagę, że "Barbie" osiągnęła wielki sukces w czasie, gdy kina mają coraz większy problem z przyciągnięciem widowni. W tym samym czasie najnowszy film Nolana "Oppenheimer" zarobił w USA 250 mln dol.

Zdaniem analityków "Barbie" z Margot Robbie w roli głównej będzie najbardziej dochodowym filmem roku.

- Jako szefom dystrybucji nieczęsto zdarza nam się zaniemówić z powodu wyników filmu, ale Barbillion przeskoczył nawet nasze najbardziej optymistyczne prognozy - napisali na początku sierpnia w oświadczeniu Jeff Goldstein i Andrew Cripps, którzy nadzorują krajową i międzynarodową dystrybucję studia Warner Bros.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(5)
GERWAZY
8 miesięcy temu
PO OBEJRZENIU FILMU I DOKŁADNEJ ANALIZIE WIEM ŻE SUKCES OGŁĄDALNOSCI LEZY W REKLAMIE I HISTORII PRODUKTU A NIE W SAMYM FILMIE. NIE BYŁO WOW.JEŚLI TAK MAJĄ WYGLĄDAC NOWE PRODUKCJE TO CYBA ZAZNE CZYTAĆ KSIĄZKI ;)
Lelek
8 miesięcy temu
To pokazuje dzisiejszy poziom myślenia ludzi i percepcji ( lub raczej jej brak) filtrowania tego co wartościowe...tu w kinematografii.
Johnny
8 miesięcy temu
Brawo USA
rambo
8 miesięcy temu
juz za chwillę POKOna godzillę !!!
Iks
8 miesięcy temu
średni, żeby nie powiedzieć słaby film