Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
oprac. Natalia Kurpiewska
|
aktualizacja

Booksy nominowane w kategorii "Technologia roku” money.pl

3
Podziel się:

To dzięki niej branża beauty przeszła cyfrową rewolucję, a klienci przestali tracić czas na bezskuteczne próby dodzwonienia się do salonów fryzjerskich czy manikiurzystek w celu umówienia wizyty. Booksy przeniosło kontakty z salonami do internetu. Aplikacja ma szansę zostać "Technologią roku" money.pl.

Booksy nominowane w kategorii "Technologia roku” money.pl
(Unsplash.com)

Któż z nas nie doświadczył kłopotów z dodzwonieniem się do salonu fryzjerskiego w celu umówienia wizyty, a gdy się udało, tracił kolejne minuty życia na znalezienie w kalendarzu fryzjera najbardziej odpowiedniej pod względem dnia i godziny luki? Co najmniej 7 mln ludzi na całym świecie, bo tylu aktywnych użytkowników ma aplikacja Booksy.

Pomysł Stefana Batorego i Konrada Howarda zrewolucjonizował kontakty branży beauty z klientami. Aplikacja pozwala klientowi umówić się na wizytę u fryzjera czy kosmetyczki o każdej porze dnia i nocy. Pozwala też ją odwołać, jeśli plany uległy zmianie, bez konieczności dzwonienia do salonu i tłumaczenia powodów rezygnacji. Punkty usługowe mają natomiast możliwość zarządzania kalendarzem bez potrzeby ciągłego odbierania telefonów od klientów. Dla fryzjerów i kosmetyczek, którzy nie zawsze w ciągu dnia mają czas na stanie przy telefonach, to rozwiązanie pozwala skupić się na pracy i jednocześnie stale zyskiwać klientów.

Koronawirus otworzył przed Booksy nowe możliwości. Na korzystanie z aplikacji zdecydowały się m.in. banki. Jednym kliknięciem wybiera się w aplikacji oddział, a kolejnym datę i termin spotkania z doradcą, co pozwala uniknąć stania w kolejkach czy tracenia czasu na próby dodzwonienia się na infolinię. Z Booksy mogą korzystać klienci BNP Paribas, Alior Banku, Open Finance czy Credit Agricole. BNP Paribas umożliwił umówienie się na wizytę w oddziale także osobom z dysfunkcją słuchu. W aplikacji mogą wybrać spotkanie w języku migowym, wskazując następnie oddział, w którym chcą się spotkać z doradcą i tym samym zniwelować późniejszy stres związany z rozpoczęciem interakcji w placówce.

Zobacz także: 2-złotówka warta 2,5 tys. złotych. Jak odróżnić cenną monetę od zwykłej?

Aplikacją zainteresowane są również samorządy. I nie tylko. Booksy w swoich salonach wdrożyła właśnie spółka x-kom, właściciel sieci sklepów ze sprzętem elektronicznym i komputerowym. Aplikacja ma nieograniczone możliwości zastosowań, które zaskakują nawet twórców. Z aplikacji korzysta pewien kościół, w celu umówienia się na chrzest czy ślub. Polską aplikację testowała w przeszłości nawet armia amerykańska, używając Booksy do rekrutacji, a także brytyjskie ministerstwo zdrowia, które rozważało zastosowanie tego systemu w punktach krwiodawstwa.

"Technologię roku" poznamy podczas Gali finałowej Nagrody Money.pl, która odbędzie się w ramach Kongresu Impact'20 organizowanego 23 i 24 września w specjalnie zaprojektowanej przestrzeni w Warszawie, na platformie Impact Online oraz na stronie głównej Wirtualnej Polski. Więcej informacji na https://impactcee.com/impact/2020/pl/start/

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(3)
app maniak
4 lata temu
czy można prosić jakieś poparcie statystykami z analitics i narzędzia do statystyk aplikacji, aby potwierdzić liczby? Bo z ciekawości zajrzałam do storów i tam dane użytkowników są kilka miilionów mniejsze :D w app store jest, ze w całej historii korzysta 1 mln, a google play nawet nie są numerem 1 w swojej kategorii - czyli przez kilka lat 1/7 tego co podajecie.
jasiooo
4 lata temu
kto caly czas promuje te boksy ?
Scenarzysta
4 lata temu
really? technologia roku? koncept biznesowy tak, ale technologia roku?