Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
aktualizacja

Ceremonia wręczania „Oskarów Marketingu” - nagród Superbrands – coraz bliżej

0
Podziel się:

Zbliża się jedno z największych wydarzeń marketingowych w Polsce. To ostatni dzwonek dla laureatów nagrody, by zdecydować o dołączeniu do Projektu Superbrands.

W uroczystej atmosferze Gali zwycięzcy - przedstawiciele najsilniejszych marek na rynku polskim - odbiorą statuetki Superbrands.
W uroczystej atmosferze Gali zwycięzcy - przedstawiciele najsilniejszych marek na rynku polskim - odbiorą statuetki Superbrands. (materiały partnera)

Już wkrótce odbędzie się XIV edycja Gali Superbrands,na której pojawią się osobistości świata biznesu, marketingu, public relations, kultury i show-biznesu.

Gala Superbrands, nazywana również „Oskarami Marketingu”, to ukoronowanie każdej edycji Superbrands.

Dwa rodzaje nagród

W uroczystej atmosferze Gali zwycięzcy - przedstawiciele najsilniejszych marek na rynku polskim - odbiorą statuetki Superbrands.

W Polsce przyznawane są dwa rodzaje nagród – nagroda konsumencka Superbrands na podstawie badania siły marki metodą CAWI oraz oceny ekspertów Rady Marek, a także Business Superbrands, którą przyznaje Konfederacja Lewiatan, na podstawie siły, rozpoznawalności, stabilności i sukcesów marki.

Owsiak, Ochojska, Penderecki

Nieodłącznym elementem Gali jest wręczenie Nagrody Honorowej Superbrands przyznawanej co roku wybitnym osobistościom wpływającym pozytywnie na wizerunek Polski za granicą.

W latach ubiegłych Nagrodę̨ Honorową odebrali m.in. Janina Ochojska i PAH, Jerzy Owsiak i WOŚP, prof. Krzysztof Penderecki, Paweł Pawlikowski oraz 10 innych, wybitnych Polaków. W tym roku także zostanie przyznana Nagroda Honorowa osobie, której droga życiowa, działalność́ publiczna, społeczna i publicystyczna godne są̨ najwyższego szacunku i podziwu. Naszego wspaniałego Gościa Honorowego będzie szansa poznać w trakcie Gali oraz w relacjach medialnych.

Projekt Superbrands objęty jest Honorowym Patronatem Prezydenta m.st. Warszawy. Ponadto w gronie Partnerów tegorocznej edycji znajdują się takie firmy jak: ARC, AMS, CU, Dragon Rouge, KinAds, Konfederacja Lewiatan,Stratosfera, IAA, SGH, DPD,NetImage, SenseDubai, Złota 44, Gazeta.pl, PRoto, IMM, Marketing przy Kawie, OOH Magazine, Onet, ThinkTank, TOK.FM.

Informacja prasowa

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)