Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Artykuł Sponsorowany
|
Materiał sponsorowany przez Impact’23 Materiał sponsorowany przez Impact’23

Coraz więcej Polaków kupuje prywatne ubezpieczenie medyczne

Podziel się:

Ponad 3 miliony Polaków posiada prywatne ubezpieczenie zdrowotne. To ważna informacja także dla pracodawców – w jakie benefity warto zainwestować, by zainteresować pracowników i zaoferować im bonus, który może spełnić ich oczekiwania i potrzeby co do opieki zdrowotnej. Zwłaszcza, że po doświadczeniach pandemii ocena atrakcyjności świadczeń pozapłacowych zmieniła się.​

Coraz więcej Polaków kupuje prywatne ubezpieczenie medyczne
(materiały partnera)

Liczba Polaków, którzy korzystają z prywatnych ubezpieczeń medycznych sukcesywnie rośnie. To m.in. wpływ związku wspomnianej już pandemii COVID-19 i dostępu do usług medycznych oraz oczekiwań z tym związanych. Dlatego najczęściej Polacy traktują prywatne ubezpieczenie zdrowotne jako uzupełnienie oferty publicznej gwarantowanej w ramach NFZ.

Już nie tylko opieka ambulatoryjna w prywatnym ubezpieczeniu zdrowotnym

Aż 70 proc. pracowników oczekuje od pracodawcy dodatkowej opieki medycznej w formie benefitu, zaś ponad 35 proc. ubezpieczenia na życie. Nowoczesne świadczenia pozapłacowe to takie, które spełnią potrzeby pracowników, a jednocześnie są innowacyjne, atrakcyjne i zgodne z ich oczekiwaniami. Do tej pory na rynku benefitów znaczącą rolę odgrywał model prywatnej opieki ambulatoryjnej, ale teraz przyszedł czas na nową formę – Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED – Pełna Opieka. 

- Stworzyliśmy własną ofertę opieki szpitalnej. Ofertę, która jest odpowiedzią na wyzwania, z jakimi obecnie mierzy się system opieki zdrowotnej, ale przede wszystkim, której celem jest dbanie o dobro pacjenta. Ubezpieczenie Szpitalne LUX MED Pełna Opieka to oferta skierowana do klientów indywidualnych oraz firm – jako benefit pracowniczy. Rozwiązanie to może być uzupełnieniem dotychczasowego pakietu opieki medycznej lub też stanowić oddzielne świadczenie dla pracowników – mówi Anna Rulkiewicz, Prezeska Grupy LUX MED.

Oferta Grupy LUX MED odpowiada nie tylko na potrzeby pracownika w nagłych wypadkach czy planowanych zabiegach, zawiera ona również wsparcie Koordynatora Opieki Szpitalnej, który pomaga pacjentowi na wszystkich etapach leczenia, obejmuje również kompleksowe badania profilaktyczne.

Czy innowacyjny benefit przyciągnie pracowników?

Na atrakcyjność benefitów wpływa wiele czynników. Różne oczekiwania względem bonusów oznaczają, że o beneficie nie świadczy wyłącznie jego innowacyjność, a dopasowanie do potrzeb. Dobry benefit przestał już być kojarzony jako ten zapewniający motywację bądź rozrywkę. Jego rolę zastąpiło świadczenie pozapłacowe, które realnie pomaga zabezpieczyć ewentualne, przyszłe problemy zdrowotne pracownika, a także jest efektywną formą wsparcia w nagłej, często trudnej sytuacji.

Projektowanie polityki benefitowej stawia przed firmami oraz ich działami HR wiele wyzwań. Kluczowe jest wprowadzanie rozwiązań, które mogą być dla pracowników pomocne w perspektywie długoterminowej, a firmom pomagają pozycjonować się jako atrakcyjni pracodawcy na rynku.

Materiał sponsorowany przez Impact’23

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
Artykuł sponsorowany