Facebook to teraz FACEBOOK. Firma zmienia logo
Nowy wzór został wprowadzony po to, aby odróżnić portal społecznościowy od samej firmy i aplikacji, których jest właścicielem.
Do Facebooka należą m. in takie aplikacje jak Messenger, Instagram czy WhatsApp. Według Facebooka konsumenci powinni wiedzieć, które firmy odpowiadają za używane przez nich produkty. "Zmiana uświadomi ludziom i firmom, jaka jest nasza struktura własności" – podkreślono w komunikacie firmy.
Napisane dużymi literami logo ma zmieniać kolor w zależności od aplikacji, w której będzie się wyświetlać. Zielone pojawi się w aplikacji WhatsApp, a fioletowe na Instagramie. Podstawowa wersja zachowa wciąż jasnoniebieski kolor.
Wcześniej firma zadecydowała o dołączeniu swojej nazwy do marek należących do korporacji. Tak powstały: "Instagram from Facebook" i "WhatsApp from Facebook" ("Instagram Facebooka" i "WhatsApp Facebooka"). Wtedy firma również tłumaczyła, że chodzi o wprowadzenie większej transparentności dotyczącej struktury firmy.
Obejrzyj: Podatek cyfrowy utemperuje gigantów. "Przynajmniej wzbogaci się nasz kraj"
Nowe logo zostanie wprowadzone w ciągu nadchodzących tygodni.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl