Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
PGO
|
aktualizacja

Gigant komórkowy zwróci pieniądze klientom

17
Podziel się:

Jak przekazał rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński, operator komórkowy uruchomił możliwość składania wniosków o zwrot kosztów za połączenia na infolinię. Decyzja ma związek z postanowieniem Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK).

Gigant komórkowy zwróci pieniądze klientom
Orange Polska wypłaci klientom rekompensaty (Getty Images, Jakub Porzycki/NurPhoto)

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów poinformował we wrześniu, że Orange Polska ma zwrócić koszty za połączenia z infolinią klientom, korzystającym z ofert Orange i nju, którzy:


  • dzwonili na infolinię od 12 marca 2022 do 12 marca 2023 r.;
  • zawarli nową umowę lub zmienili jej warunki po 25 grudnia 2014 r.;
  • w czasie kontaktu z infolinią posiadali pakiet z nielimitowanymi rozmowami na telefony komórkowe;
  • nie złożyli reklamacji w zakresie kosztów połączenia z infolinią lub otrzymali negatywną odpowiedź. Dodano, iż spółka ma także przestać pobierać opłaty za diagnozę techniczną (49 zł) oraz zwrócić pobrane z tego tytułu opłaty.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Co sprzyja rozwojowi usług cyfrowych w Polsce a co je hamuje?

Orange zwróci pieniądze

Niedługo później rzecznik Orange Polska Wojciech Jabczyński poinformował w rozmowie z PAP, spółka wykona decyzję UOKiK, do czego zobowiązała się w wyniku dialogu z Urzędem. - Opłatę za połączenia z infoliniami znieśliśmy już w marcu 2023 roku. Pozostałe zobowiązania zrealizujemy zgodnie z harmonogramem - podkreślił.

"Pod koniec sierpnia br. @UOKiKgovPL wydał decyzję dotyczącą zwrotu naszym klientom kosztów za połączenia z infolinią @Orange_Polska i #nju oraz naliczania opłat za usługę diagnozy uszkodzenia usług stacjonarnych" - przekazał we wpisie w serwisie X (dawniej Twitter) Jabczyński.

"Aby ułatwić Wam otrzymanie zwrotu opłat - lub w zamian pakietów GB - właśnie uruchomiliśmy możliwość składania wniosków o zwrot za połączenia na infolinię" - oznajmił rzecznik operatora.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(17)
Ciekawe
6 miesięcy temu
Ale zwal. Zle naliczali oplaty, to nie potrzebowali wnioskow. Teraz na zerot pieniedzy to potrzebuja wniosek.
Arbit
6 miesięcy temu
Czy to znaczy że Orange bezczelnie okrada klientów licząc na to że na 1000 klientów 5 złoży na nich skargi do UOKIK u ? Obawiam się że na te procedery nawet UOKIK nie da rady. Bo to przecież nie dotyczy tylko Orange to dotyczy większości firm i sklepów np. ze sprzętem rtv/agd. Kombinują na wszelkie możliwe sposoby wiedząc ,że o 20 czy 30 zł nikt nie będzie się z nimi sądził.
Ja1
6 miesięcy temu
Najgorsza sieć czas ewakuacji
no niee.
6 miesięcy temu
Dlaczego ktos ma składać wniosek o swoje pieniądze?! Powinni to zrobić z urzędu. Jak zwykle w Polsce, proś o swoje!
smak
6 miesięcy temu
ogólnie u operatorów: 1. Zlikwidowano po cichu roaming krajowy (problemy z zasięgiem) 2. W godzinach szczytu itp. sieć kłamie że interlokutor rozmawia, gdy tymczasem to sieć jest zatkana. 3. Fikcja 5G bez pasm na transmisje 4 . Umowy na Internet nawet światłowodowy gdzie płacisz niby np. za 500, a masz ze 100 jak się rozpędzi. 5. Wciskają karty z numerami na siłę. 6. Internet mobilny bywa użyteczny w zasadzie 1 kierunkowo - bo często VPN nie może przejść.