Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
AZI
|
aktualizacja

James Bond w reklamie polskiej wódki podbija sieć. Eksperci zachwyceni klipem

120
Podziel się:

Aktor Daniel Craig, odtwórca roli Jamesa Bonda w serii filmów o agencie 007 wystąpił w najnowszej reklamie wódki Belvedere. Aktor tańczy w niej w rytm piosenki Rity Ory i Giggsa. Nagranie podbija sieć, a eksperci zachwycają się oryginalną reklamą, którą wyreżyserował Taika Waititi.

James Bond w reklamie polskiej wódki podbija sieć. Eksperci zachwyceni klipem
Nagranie z Danielem Craigiem podbija sieć. (YouTube)

Reklama zaczyna się od sceny, która klimatem przypomina filmy z udziałem Jamesa Bonda. Agent, czyli Daniel Craig stoi zamyślony na moście. Następnie odwraca się, widzimy za nim tłum fotoreporterów. Aktor następnie wsiada do rolls royce'a, a potem idzie do hotelu, gdzie tanecznym krokiem przemierza wnętrza. Pomysł jest nawiązaniem do teledysku Fatboy Slima "Weapon Of Choice" z udziałem Christophera Walkena.

Zobacz także: Belvedere Presents Daniel Craig, Directed by Taika Waititi: Director’s Cut

Reżyserem klipu jest Taika Waititi, który w 2020 roku odebrał Oscara za scenariusz do filmu "Jojo Rabbit", w którym zagrał jedną z głównych ról — wyimaginowaną postać inspirowaną Adolfem Hitlerem. W jego dorobku są również spoty reklamowe promujące m.in. Samsunga, Old Spice czy Coca-Colę.

Za taneczną choreografię klipu odpowiada z kolei JaQuel Knight, znany fanom Beyonce — który odpowiadał układy taneczne, które można zobaczyć w teledyskach do "Single Ladies" czy "Formation".

Co ciekawe, wódka Belvedere pojawiła się już wcześniej w słynnej bondowskiej serii, w filmie "Spectre". Jest składnikiem słynnego drinka zamawianego przez Bonda, czyli Martini z wódką, wstrząśniętego, niezmieszanego. Zamawia Stephanie Sigman, która w filmie "Spectre" gra tajemniczą Estrellę.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Jasne i ciemne strony Elona Muska. Czemu wzbudza mieszane uczucia?

Wcześniej polską wódkę zachwalał także Bruce Willis

Belvedere to polska wódka super premium. Została stworzona w 1993 roku przez Polmos Żyrardów. Na rynek amerykański trafiła już początku 1996 roku. Przez ekspertów została uznana wówczas za pierwszą na świecie wódkę w segmencie super premium.

Butelka wódki zawiera wizerunek Pałacu Belwederskiego w Warszawie. Zezwolenia na użycie go przez tę markę udzielił prezydent Lech Wałęsa.

Dziś Belvedere należy do marek LVMH, największego na świecie producenta dóbr luksusowych. W Polsce wyłącznym dystrybutorem wódki Belvedere jest Moët Hennessy Polska. Wcześniej ambasadorami wódki Belvedere były m.in. Grace Jones, Lady Gaga czy Rita Ora.

Daniel Craig to kolejny aktor reklamujący produkowany w Polsce alkohol. W poprzednich latach robił to m.in. aktor Bruce Willis, który zachwalał wódkę Sobieski.

W kwietniu 2022 r. marka wódki Belvedere rozpoczęła także współpracę z trojgiem artystów z polskiej sceny muzycznej, w tym m.in Natalią Szroeder i  Tymkiem. Kampania "Belvedere Nation" ma być manifestem społeczności osób mających swoje zdanie, wyrazisty styl i kochających eksplorowanie miasta.

Z najnowszych badań wynika, że Polacy kupują coraz więcej alkoholu. W 2021 roku wydali na napoje wyskokowe prawie 45 mld zł, o 4 mld zł więcej niż rok wcześniej - podała niedawno "Rzeczpospolita".

Dziennik powołując się na badania MoneyTransfers.com poinformował, że Polacy spożywający średnio jedną półlitrową butelkę wódki, dwie butelki wina lub osiem butelek półlitrowego piwa tygodniowo mogą zaoszczędzić odpowiednio 1270, 2100 lub 1200 zł rocznie, rezygnując z alkoholu.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(120)
Fakt
rok temu
Dla czego codziennie w mediach podają ladną pogode a ciągle jest pochmurno i nieprzejżyście???? Nikogo to nie zastanawia?
Igor
rok temu
Polska tonie w alkoholu a codziennikarze odrabiają sukces z reklamy wódki Tak wygląda lobbing ...
Natalia
rok temu
Ja nie wiem jak oni liczą ten wzrost picia wódki. Piszecie tu, że wydano na alkohol więcej, niż rok wcześniej, ale to jest logiczne. Alkohol podrożał i już nie kosztuje tyle samo, co wcześniej. Czy to, że ludzie wydają w tym roku więcej pieniędzy na masło oznacza, że jest przyrost spożycia masła? No niekoniecznie.
NataliaStarr
rok temu
Przecież to nie jest Polska wódka, właścicielem jest zagraniczna firma to jaka ona Polska, to tak jak opel jest polski bo robiony w PL
Mirek
rok temu
Zawsze pogorszenie warunków materialnych łączyło się ze wzrostem spożycia alkoholu. To laurka dla rządzących niestety
...
Następna strona