Trwa ładowanie...
bEEDTOlN
Notowania

Reklama – Wszystkie wiadomości

Wielki biznes na TikToku? Aplikacja wskazuje jak dotrzeć do młodego odbiorcy
2
19.09.2021 14:35

TIKTOK
 / 
Wielki biznes na TikToku? Aplikacja wskazuje jak dotrzeć do młodego odbiorcy

Na okolice 20 września zapowiedziany został start kampanii marketingowej, która ma pokazać firmom potencjał reklamowy aplikacji TikTok. Jak wskazuje portal Press, kampania ma bazować na doświadczeniach sieci CCC oraz OnlyBio, a także kulinarnej tiktokerki Leny Gryszko

Polski Ład jeszcze nie działa. TVP już zarobiła na jego promocji
4
02.09.2021 8:01

PIENIĄDZE
 / 
Polski Ład jeszcze nie działa. TVP już zarobiła na jego promocji

Polski Ład jest wciąż tylko zestawem propozycji, ale na jego promocję wydano już prawie 10 mln zł. Na promowaniu pomysłów PiS sama TVP zarobiła okrągły milion złotych.

Akcje Wirtualnej Polski wystrzeliły. Spółka pokazała wyniki i startuje z nowym narzędziem
26
24.08.2021 12:55

GIEŁDA
 / 
Akcje Wirtualnej Polski wystrzeliły. Spółka pokazała wyniki i startuje z nowym narzędziem

Giełdowi inwestorzy bardzo pozytywnie przyjęli najnowsze wieści z holdingu Wirtualnej Polski. W reakcji na podwojenie sprzedaży i ambitne plany rozwoju mocno podbili cenę akcji WP. Padł rekord.

"Koreańskie zagłębie" wyrosło pod Szczecinem. Nawet reklamy są w tym języku
750
13.08.2021 18:01

POLIMERY POLICE
 / 
"Koreańskie zagłębie" wyrosło pod Szczecinem. Nawet reklamy są w tym języku

W Policach powstaje wielka fabryka chemiczna. Inwestycja jest warta nawet 5 mld zł. Za większość prac odpowiedzialni są Koreańczycy. Jak słyszymy od ludzi związanych z inwestycją, "są ich bardziej tysiące niż setki". W okolicach Szczecina można się natknąć nawet na reklamy po koreańsku.

Polacy nie znoszą reklam. Denerwują nas wyskakujące banery
11
08.08.2021 14:32

REKLAMA
 / 
Polacy nie znoszą reklam. Denerwują nas wyskakujące banery

Jak podaje firma Statista Global Consumer, niemal połowa Polaków jest zirytowana pojawiającymi się znienacka reklamami w internecie. Koncerny technologiczne chcą ograniczyć liczbę irytujących banerów.

bEEDTOlP
Maile reklamowe nadal bardzo skuteczne w marketingu
6
27.07.2021 14:25

MARKETING
 / 
Maile reklamowe nadal bardzo skuteczne w marketingu

e-Mail marketing z każdego zainwestowanego dolara daje 42 dolary zysku - czytamy w najnowszym raporcie Interaktywnie.com, portalu dla marketerów. Wartość tego rynku szacowana jest na 7,5 mld dolarów. Za najbardziej perspektywiczny pod tym względem rynek uważane są Chiny, gdzie wzrost może przekroczyć nawet 15 procent, osiągając w 2027 roku 4 mld dolarów, a także Kanada i Japonia - tutaj wzrost ma sięgnąć około 10 procent.

Tego jeszcze nie było. Elon Musk umieści "pierwszy billboard w kosmosie"
11
13.07.2021 10:39

ELON MUSK
 / 
Tego jeszcze nie było. Elon Musk umieści "pierwszy billboard w kosmosie"

SpaceX, firma Elona Muska, wyświetli pierwszą na świecie reklamę w kosmosie. Nie wiadomo jeszcze, który z reklamodawców skusi się na tak niebywałą ekspozycję w przestrzeni kosmicznej.

Reklama po strzelonej bramce? Nowy pomysł rządu
13
04.07.2021 17:50

PRAWO
 / 
Reklama po strzelonej bramce? Nowy pomysł rządu

Nowe przepisy mogą nie spodobać się kibicom. Rządowy projekt ustawy zakłada zmiany w możliwości emisji reklam podczas wydarzeń sportowych. Mowa o spotach nie tylko w regulaminowej przerwie, ale np. w trakcie meczu po strzelonym golu.

Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?
10.06.2021 17:36

FORUM IAB
 / 
Forum IAB 2021: OdNowa. Redefinicja czy reset?

Ponad 70 prelegentów oraz 3 dni pełnych emocji prelekcji i dyskusji na temat tego, jak będzie wyglądał post-pandemiczny świat w odniesieniu do relacji z konsumentami, modelów biznesowych i reklamowych, zjawisk czy trendów - to bilans Forum IAB 2021. Tegoroczna edycja najbardziej inspirującej konferencji marketingowej w Polsce odbyła się 8-10 czerwca i przebiegła pod hasłem OdNowa. Redefinicja czy reset?.

bEEDTOlV
Nieprzeciętne tematy poruszane w marketingu skierowanym do kobiet
28.05.2021 18:17

MARKETING
 / 
Nieprzeciętne tematy poruszane w marketingu skierowanym do kobiet

Mówi się „ilu ludzi, tyle historii” i nie inaczej jest w przypadku działań marketingowych marek. Aż ciśnie się na usta, ile brandów tyle historii i trudno się z tym nie zgodzić. Ludzie budują marki, ludzie tworzą ich historie, a produkty za którymi te historie stoją mają ogromną moc.

Wirtualna Polska rośnie szybciej niż światowi giganci. Liczy na mocne półrocze
5
18.05.2021 12:20

WYNIKI
 / 
Wirtualna Polska rośnie szybciej niż światowi giganci. Liczy na mocne półrocze

Polskie portale rzuciły rękawice gigantom takim jak Google i Facebook. Rekordowym wzrostem zysku operacyjnego chwali się Wirtualna Polska. Prezes Jacek Świderski wierzy, że na rynku reklamy pierwsze półrocze będzie bardzo mocne. Mówi też o boomie w turystyce.

PKO BP promuje się na piłce nożnej. Oszczędził 321 mln zł na reklamie
10
16.04.2021 14:54

SPONSORING
 / 
PKO BP promuje się na piłce nożnej. Oszczędził 321 mln zł na reklamie

PKO BP jest sponsorem piłkarskiej Ekstraklasy. Dokłada pieniądze do sportu, ale w zamian może liczyć na promocję własnego logo wśród milionów kibiców. W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy ekwiwalent reklamowy wyniósł 321 mln zł.

Agora podsumowała rok. Przychody spadły o ponad 400 mln zł
30
19.03.2021 9:46

GIEŁDA
 / 
Agora podsumowała rok. Przychody spadły o ponad 400 mln zł

Właściciel sieci kin Helios i wydawca "Wyborczej" zakończył 2020 rok stratą netto wielkości 117 mln zł. Tylko w IV kwartale strata wyniosła prawie 29 mln zł. Najmocniej oberwały kina i reklama.

bEEDTOlW
Rafał Pacześ reklamuje Łódź i używa przekleństwa w spocie. Mieszkańcy podzieleni
120
13.03.2021 14:07

ŁÓDŹ
 / 
Rafał Pacześ reklamuje Łódź i używa przekleństwa w spocie. Mieszkańcy podzieleni

Rafał Pacześ wziął udział w spocie Łodzi reklamującym Kartę Łodzianina. W klipie stand-uper kupuje bilet uprawniający do przejazdu komunikacją miejską. Zakup kwituje hasłem "j***ć biedę". Reklamę krytykują mieszkańcy miasta.

Promowali piwo wizerunkiem pielęgniarki. Narazili się Naczelnej Izbie Pielęgniarek i Położnych
21
17.02.2021 21:54

SPÓR
 / 
Promowali piwo wizerunkiem pielęgniarki. Narazili się Naczelnej Izbie Pielęgniarek i Położnych

Rada Etyki Reklamy przychyliła się do skargi Naczelnej Izby Pielęgniarek i Położnych, która dotyczyła reklamy piwa "The Nurse" Browaru Brokreacja. Poszło o wizerunek pielęgniarki, który - zdaniem NIPiP - dyskryminuje kobiety wykonujące zawód pielęgniarki.

Wirtualna Polska wchodzi na rynek z nowym produktem reklamowym. Zaprezentowała WP Sales Booster
18
17.11.2020 13:59

INTERNET
 / 
Wirtualna Polska wchodzi na rynek z nowym produktem reklamowym. Zaprezentowała WP Sales Booster

Pandemia wywołała duże zmiany na rynku. Swoją odpowiedź na wzrost zainteresowania e-handlem ma Wirtualna Polska, która wprowadziła nowy produkt reklamowy. Rzuca wyzwanie Google i Facebookowi. Przy okazji prezentacji wyników, zarząd przedstawił nowego redaktora naczelnego wp.pl.

Filmy i reklamy po nowemu. Nadawcy i operatorzy dodatkowo zarobią
95
06.10.2020 6:55

TELEWIZJA
 / 
Filmy i reklamy po nowemu. Nadawcy i operatorzy dodatkowo zarobią

Od przyszłego roku możliwe ma być profilowanie treści telewizyjnych pod preferencje widza. Oznacza to, że nie będzie on już karmiony tą samą papką, a operatorzy i nadawcy dodatkowo zarobią.

PKO BP promuje się dzięki piłce nożnej. Ekwiwalent reklamowy to 317 mln zł
1
29.09.2020 17:09

MEDIA
 / 
PKO BP promuje się dzięki piłce nożnej. Ekwiwalent reklamowy to 317 mln zł

PKO Bank Polski jest sponsorem tytularnym rozgrywek piłkarskiej Ekstraklasy. Z tego tytułu w sezonie 2019/2020 pojawił się w blisko 126 tys. publikacji i programów. Zapewniło to bankowi ekwiwalent reklamowy w wysokości około 317 mln zł.