Trwa ładowanie...
bDSPYpAR

Notowania

Reklama – Wszystkie wiadomości

62
06.03.2020 15:59

KORONAWIRUS
 / 
"Ochrona przed koronawirusem". Tak polska firma promuje swój preparat. GIS wkracza do akcji

Polska firma Genoscope sprzedaje swój preparat jako "ochronę przed kononawirusem". GIS zleci kontrolę w tej sprawie - dowiaduje się money.pl. Bo oferowany preparat to nie lek, a suplement. - Takie środki mają identyczny status jak żywność - podkreśla rzecznik Głównego Inspektora Sanitarnego.

12
02.01.2020 6:31

MEDIA
 / 
Reklama kierowana tylko do ciebie. To rynek wart 15,6 mld dol.

Zamiast wspólnego dla wszystkich bloku reklamowego, przekaz szyty pod konkretnych widzów. To właśnie najbliższa zmiana na rynku medialnym. Polscy nadawcy testują nowe możliwości.

1
07.12.2019 18:14

FIRMA
 / 
Nie wkładaj Excela do filmu, czyli po co firmie video?

Bez video nie ma dziś skutecznego marketingu. Ludzie chcą oglądać filmy, a nie czytać teksty, co potwierdzają statystyki z całego świata. Nie wystarczy jednak nagrać jednego filmu i liczyć na sukces. Konieczna jest konsekwentnie realizowana strategia – dopiero wtedy wydatek na video nie będzie pieniędzmi wyrzuconymi w błoto.

3
27.11.2019 11:21

SUPLEMENTY
 / 
Reklamy suplementów z ograniczeniem. Nie będą wprowadzać w błąd

Reklamy promujące suplementy od początku 2020 roku będą podlegać surowszym przepisom. Sektor musi przygotować się na zmiany.

4
15.11.2019 9:42

ADWOKACI
 / 
Adwokaci chcą się reklamować. Palestra zastanawia się nad zmianą zasad etyki

"Najlepszy prawnik w mieście" – czy takie reklamy wkrótce pojawią się w mediach? Może nie w tej formie, ale samorząd adwokacki zastanawia się nad zniesieniem zakazu reklamy usług adwokackich.

bDSPYpAT
2
04.11.2019 11:08

SAMORZĄD
 / 
Gdańsk walczy z szyldozą. Firmy nie kryją obaw

- Wszystkim zależy, by walczyć z brzydotą. Problem polega na tym, że wciąż brakuje dokładnych wytycznych co do nowych szyldów - tak o uchwale krajobrazowej w Gdańsku mówi Krzysztof Ogorzałek z Inicjatywy Firm Rodzinnych. Gość programu "Money. To Się Liczy" podkreśla jednocześnie, że firmy nie są przeciwne walce z nagromadzeniem szyldów. - Firmy chciałyby się do tego dostosować, ale nie do końca wiedzą jak - mówi. Inicjatywa Firm Rodzinnych apeluje, by wprowadzić okres przejściowy, w którym kary by nie obowiązywały. - To byłoby coś w rodzaju żółtej kartki - mówi Krzysztof Ogorzałek.

04.11.2019 8:53

MTSL
 / 
"Money. To się liczy". Tysiące Polaków przepłaca kredyty. Jak odzyskać pieniądze

Dziś w "Money. To się liczy" pytamy o to, jak Polacy spłacają kredyty i dlaczego wielu z nich oddaje więcej, niż powinno. Gościem będzie Marcin Jaworski z biura Rzecznika Finansowego. W drugiej części o walce miast z nachalną reklamą, która dotyka małe firmy mówi Krzysztof Ogorzałek z Inicjatywy Firm Rodzinnych. Zapraszamy od 9.15.

1
29.10.2019 18:43

GOSPODARKA
 / 
Effie Awards 2019. Żywiec z główną nagrodą

Tegoroczne Grand Prix konkursu Effie Awards dostałą grupa Żywiec, za kampanię reklamową "Chce się Ż". Grupa została także wyróżniona jako najbardziej efektywna firma 20-lecia.

5
16.09.2019 18:01

GOSPODARKA
 / 
Wydatki na reklamę. Lidl i Biedronka w pierwszej trójce

Prawie 17 mln złotych wydała na reklamy telewizyjne pomiędzy 2 a 8 września 2019 r. sieć Lidl. To o ponad 6 mln złotych więcej niż Biedronka.

bDSPYpAZ
08.09.2019 7:29

WARSZAWA
 / 
McDonald's w Łazienkach Królewskich to nie wyjątek. Sprawdziliśmy, jak łatwo jest "wynająć" słynne zabytki

Pływające logo McDonald's na terenie XVIII-wiecznego zespołu pałacowego wzburzyło internautów, a nawet prezydenta Warszawy. Jednak wynajęcie zabytku i wywieszenie tam baneru czy logo firmy to w Polsce nie problem. Sprawdziliśmy - w wielu miejsc wystarczy tylko odpowiednio zapłacić.

8
06.08.2019 6:44

HANDEL
 / 
Gazetki handlowe na celowniku posła. "Wprowadzają klientów w błąd"

Sposób w jaki sieci handlowe w swoich gazetkach promocyjnych prezentują ceny wzbudził wątpliwości posła PiS. Jego zdaniem, celowo wprowadzają klientów w błąd. Napisał więc do premiera.

500
15.05.2019 15:10

FILM
 / 
"Tylko nie mów nikomu". Sekielski nie zarobi na licencjach. Choć telewizje mogłyby płacić tysiące euro

Tomasz i Marek Sekielscy nie zarabiają na swoim głośnym filmie o pedofilii w Kościele. Wyłączyli reklamy i przekazują za darmo licencje telewizjom i platformom. Z jak dużych pieniędzy zrezygnowali dziennikarze?

657
10.05.2019 14:26

MEDIA
 / 
Tomasz Sekielski nie zarobi ani grosza na swoim filmie. "I tak na kokosy nie mógłby liczyć"

- Nie zarobimy nic na emisji "Tylko nie mów nikomu" - mówi nam Tomasz Sekielski. A ile mógłby zarobić na produkcji, która jeszcze przed emisją budzi gigantyczne zainteresowanie? Eksperci uważają, że raczej tysiące niż dziesiątki tysięcy.

bDSPYpBa
29
11.04.2019 7:10

PIĄTKA KACZYŃSKIEGO
 / 
Piątka Kaczyńskiego. PiS chce reklamować nowy program. Może wydać rekordową kwotę

Nawet 5 mln zł może kosztować promocja nowych obietnic PiS. Kancelaria Premiera rozpisała przetarg na przygotowanie kampanii w internecie. Wcześniej ogłosiła już przetargi na produkcję reklam radiowych i telewizyjnych i na promocję w gazetach.

10.04.2019 16:28

DOMY MEDIOWE
 / 
Domy mediowe coraz częściej sięgają po aplikacje zakupowe. Ale mają też swoje zastrzeżenia

Zbieranie danych w celu dalszej komunikacji z konsumentami, tworzenie ich profili i segmentacja użytkowników to, zdaniem części ekspertów, największe atuty aplikacji zakupowych. Niektórzy zauważają również, że interakcje nabywców z markami cechują się większym zaangażowaniem niż w przypadku zwykłych reklam displayowych.

109
24.01.2019 17:28

UOKIK
 / 
Ćwierć miliona kary dla Black Red White. UOKiK mówi, że wprowadzali klientów w błąd

Reklamy firmy meblarskiej Black Red White wprowadzały klientów w błąd, bo sugerowały, że taniej można było kupić wszystkie produkty - uznał UOKiK. Teraz przedsiębiorstwo z Biłgoraja musi zapłacić ponad 260 tys. zł kary.

20
22.01.2019 16:47

MARKETING
 / 
Joanna Kulig Oscara nie zgarnie. Ale i tak odniosła wielki wizerunkowy sukces

Akademia Filmowa przedstawiła nominowanych do Oscarów 2019. Wśród aktorek nazwisko Joanny Kulig nie padło. Jednak Polka nie ma się czym przejmować, wycena jej wizerunku i tak wystrzeliła. Mowa o setkach tysięcy złotych.

2
23.11.2018 6:44

WIRTUALNA POLSKA
 / 
WP lepsza niż Facebook i Google. Rewolucja się powiodła

Wirtualna Polska kolejny raz jest najlepsza na rynku reklamy internetowej. W najnowszym raporcie magazynu "Media&Marketing Polska" Biuro Reklamy WP wyprzedziło nie tylko konkurencję z innych portali, ale także światowych potentatów, takich jak Facebook czy Google. Wirtualna Polska została nagrodzona po raz czwarty z rzędu.