Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Materiał sponsorowany przez Sprawny Marketing

Już w czerwcu wraca konferencja I ❤ business & HR

Podziel się:

11-12 czerwca w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się druga edycja konferencji I ❤ business & HR. Wydarzenie ponownie skupione będzie na istotnych tematach biznesowych takich jak. customer expierience, employee experience czy innowacyjne procesy HR.

Już w czerwcu wraca konferencja I ❤ business & HR
(materiały partnera)

W trakcie dwudniowej konferencji najlepsi eksperci z branży podzielą się z widownią swoją wiedzą i doświadczeniem. Nie zabraknie też omówienia najnowszych trendów i – co najważniejsze – tego, jak wykorzystać je w praktyce. Uczestnicy wysłuchają 24 merytorycznych wystąpień, podczas których dowiedzą się, jak w tych trudnych czasach efektywnie pozyskiwać i utrzymywać talenty w swojej firmie, a także poznają sposoby na maksymalizację doświadczeń zarówno klientów, jak i pracowników.

Agenda konferencji podzielona jest na dwa dni:

●      11 czerwca: X SUMMIT - dzień poświęcony doświadczeniom klientów i pracowników (bloki tematyczne: Customer Experience, Employee Experience, Workshop on Stage, Future),

●      12 czerwca: I ❤ HR - dzień poświęcony rekrutacji oraz budowaniu relacji z pracownikiem.

Uczestnicy mają do wyboru bilety zarówno na pojedyncze dni, jak i pakiet dwudniowy, aby jak najlepiej dopasować tematykę wystąpień do swoich preferencji.

Czerwiec to także dobry moment, aby dodatkowo skorzystać ze szkoleń biznesowych czy marketingowych, organizowanych równolegle z konferencją. Uczestnicy w tygodniu konferencyjnym mają okazję skorzystać ze szkoleń tj. AI w procesach HR, Onboarding pracowników, Strategia employer branding czy Marketing globalny.

Relacja z pierwszej edycji konferencji:

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Konferencja I ❤️ HR | Videorelacja z 1. edycji

Szczegółowe informacje o wydarzeniu dostępne są na stronie ilovebusiness.pl.

Materiał sponsorowany przez Sprawny Marketing

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl