Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KRO
|

Leroy Merlin pozostanie sponsorem reprezentacji Polski? PZPN prowadzi rozmowy

Podziel się:

Leroy Merlin może pozostać sponsorem reprezentacji Polski. Informację tę potwierdzają przedstawiciele Polskiego Związku Piłki Nożnej i przekazują, że trwają rozmowy z obecnymi partnerami nad przedłużeniem umów. Francuska sieci hipermarketów budowlanych w ostatnich tygodniach musi mierzyć się ze sporą krytyką w związku z decyzją o utrzymaniu działalności w Rosji.

Leroy Merlin pozostanie sponsorem reprezentacji Polski? PZPN prowadzi rozmowy
Leroy Merlin może pozostać sponsorem reprezentacji Polski. Na zdjęciu selekcjoner Czesław Michniewicz oraz Robert Lewandowski (PAP, Leszek Szymański)

O sprawie informuje portal wirtualnemedia.pl, który zapytał się PZPN-u, jaka będzie przyszłość umowy między Leroy Merlin a związkiem. W odpowiedzi Grzegorz Stańczuk, dyrektor departamentu marketingu i sponsoringu PZPN, przekazał, że trwają rozmowy ze wszystkimi partnerami nad przedłużeniem umów sponsoringowych.

Leroy Merlin w ogniu krytyki

Związku zatem nie zraża sytuacja, w jakiej znalazła się francuska sieć hipermarketów budowlanych. Polscy klienci nie zostawiają na niej suchej nitki po tym, jak zdecydowała się kontynuować działalność w Rosji po rozpętaniu przez ten kraj wojny w Ukrainie.

Oprócz bojkotu w mediach społecznościowych aktywiści również przygotowują akcje i happeningi informujące klientów sieci o ludobójstwie w Ukrainie. Podmieniają również etykiety i cenniki w sklepach na takie, które mają wskazywać na zbrodnie dokonywane przez Rosjan.

Dalsza część artykułu znajduje się pod materiałem wideo

Zobacz także: Pieniądze z KPO. Ile zdążymy wydać?

Nawoływania do bojkotu to jedno a rzeczywistość to drugie. Z analizy UCE Research i Proxi.cloud wynika, że Polacy nie zbojkotowali wszystkich sieci handlowych, które zostały w Rosji. Wśród trzech popularnych marek tylko jedna zanotowała spadek liczby klientów. Do analizy posłużyły obserwacje zachowań blisko 500 tys. konsumentów.

PZPN nawiązał współpracę z InPostem

W poniedziałek 30 maja PZPN ogłosił, że nawiązał współpracę z InPostem. Choć oficjalna wartość kontraktu nie jest znana, to dziennikarze sportowi podawali kwotę 8-10 milionów złotych.

Od 2015 roku głównym sponsorem reprezentacji piłkarskiej jest Grupa Lotos. Umowa między podmiotami wygasa pod koniec 2022 roku; z uwzględnieniem wszystkich premii jest warta około 100 mln złotych - wyliczał portal wirtualnemedia.pl.

Status oficjalnych sponsorów z kolei mają: STS, Biedronka, Oshee, Leroy Merlin i T-Mobile Polska. Partnerami są: Alior Bank, rent99, Fakro i Ustronianka.

Pod koniec marca reprezentacja Polski zakwalifikowała się na Mistrzostwa Świata 2022 po pokonaniu Szwecji 2:0 w meczu barażowym. Turniej odbędzie się w Katarze, który dzięki rywalizacji sportowej stara się podnieść swoje znaczenie na świecie.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl