Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
ANA
|

"Lockdown" w urzędach. Budynki zamykają się dla mieszkańców

139
Podziel się:

Od poniedziałku, 22 marca, budynki urzędów będą dostępne tylko po umówieniu wizyty i tylko w wybranych sprawach. W związku ze stanem epidemii, mieszkańcy są proszeni o odłożenie spraw urzędowych.

"Lockdown" w urzędach. Budynki zamykają się dla mieszkańców
Urzędy będą dostępne tylko po wcześniejszym umówieniu. (Adobe Stock, bnorbert3)

Od 20 marca do 9 kwietnia na terenie całej Polski będą obowiązywać zaostrzone restrykcje. W tym czasie urzędy będą pracować w tzw. trybie wewnętrznym.

W czwartek minister zdrowia ogłosił wprowadzenie restrykcji w całej Polsce. Obwiązują one już od soboty. Minister zaapelował ponadto do pracodawców, również publicznych, aby w miarę możliwość przejść na pracę zdalną.

- To już jest ten moment, kiedy znów musimy wrócić do tego trybu pracy, który był charakterystyczny w listopadzie czy w drugiej połowie października, czy w ogóle dla całego okresu poprzedniej wiosny – powiedział podczas konferencji.

Zobacz także: Hotelarz uderza w rządową pomoc. "Duże podmioty nie mają nawet szans"

Wobec restrykcji w całym kraju, budynki urzędów będą dostępne dla mieszkańców tylko po umówieniu wizyty i tylko w wybranych sprawach. Miasta zamieszczają szczegółowe informacje na ten temat na swoich stronach internetowych

„Od najbliższego poniedziałku, 22 marca, budynki Urzędu Miasta Krakowa ponownie będą dostępne wyłącznie dla klientów umówionych na wizytę lub tych, którzy mają zamiar umieścić przesyłkę w odpowiednim pojemniku wrzutowym. Punkty Obsługi Mieszkańców w galeriach handlowych będą nieczynne” czytamy na stronie internetowej miasta Krakowa”

„Prosimy, aby załatwianie spraw urzędowych odłożyć w czasie. Wszelkie dokumenty i wnioski do Urzędu Miasta Krakowa będzie można złożyć elektronicznie, za pośrednictwem Poczty Polskiej, usługi Paczkomat Urząd 24, lub wrzucając kopertę do odpowiedniego pojemnika umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu w 16 lokalizacjach” - czytamy dalej.

O zmianach w funkcjonowaniu urzędu informują też władze Wrocławia. „W związku ze stanem epidemii prosimy o odłożenie wszelkich spraw urzędowych (…). Wszystkie terminy urzędowe, których ustalanie pozostaje w gestii Prezydenta Wrocławia, zostaną odpowiednio wydłużone” – czytamy.

Wszystkie osoby chcące załatwić sprawy w urzędzie miejskim w Częstochowie proszone są o kontakt telefoniczny lub drogą elektroniczną. "Obsługa odbywa się z zastrzeżeniem ograniczonej liczby osób oraz z zachowaniem obowiązujących wymogów sanitarnych (zasłanianie ust i nosa, dezynfekcja rąk, utrzymanie odpowiedniego dystansu)" - informują władze miasta.

Władze Szczecina uruchomiły kalendarz wizyt, który umożliwia rezerwację konkretnego terminu na załatwienie sprawy. Do gmachu urzędu będą mogły wejść wyłącznie osoby, które wcześniej zarezerwowały termin przez Internet lub telefon.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(139)
666
3 lata temu
Wojsko,policja,służba zdrowia,urzędnicy i tym podobni, w okresie pademii powinni pracować pełną parą, to są służby które działają dla dobra społeczeństwa dla dobra państwa, to tak jak na wojnie, ktoś musi aby inni nie musieli.
azja
3 lata temu
Kłamstwo .W Bydgoszczy urzędnicy chodzą nawet po domach w formie kontroli składanych oświadczeń dodatków mieszkaniowych .To jest chore !!!
przecież
3 lata temu
tak jest---więc przydłużają nieróbstwo urzędowe --- --- dziwne za co oni kasę pobierają w pandemii--urzędas olewa nas lewarze jak politycy---i kasę pobierają dziwy
abc
3 lata temu
To chyba na tym polega ten Nowy Ład Morawieckiego i jego rodaków. Masowa likwidacja polskich firm, przejmowanie za grosze majątków, urzędactwo odizolowane od roboli, odczłowieczone totalnie i żyjące w jakimś covidowym matrixie. Rolnictwo zniszczone. Edukacja zniszczona. Brak opieki medycznej. Strach jakich czasow dożyliśmy.
Pop
3 lata temu
Nie powinni dostawać wynagrodzeń
...
Następna strona