Marka należąca do LPP żartowała z papieża? "Zbieżność przypadkowa"
Marka odzieżowa Cropp, która należy do LPP, wprowadziła ostatnio promocję "Yellow30". Zasady specjalnej akcji można było odebrać jako żart ze śmierci papieża. Firma, jak dowiedział się serwis Press.pl, uważa, że zbieżność była przypadkowa
Cropp zaproponował klientom akcję promocyjną, w której poinformowała, że 2137 klientów może liczyć na zniżkę 30 proc. przy zakupach za więcej niż 99 zł. Przy płatności należało użyć hasła "Yellow30".
Internauci zwrócili uwagę, że zwrot "2137" jest używany przez osoby kpiące z papieża, ponieważ nawiązuje do godziny jego śmierci. Natomiast żółto-biała forma kampanii reklamowej miałby nawiązywać do flagi Watykanu. W reakcji na zarzuty marka zmieniła liczbę nagradzanych osób z 2137 na 2000.
W rozmowie z "Presserwisem" spółka LPP wskazała, że zbieżność liczby osób uprawnionych do skorzystania z tej promocji z akcentami papieskimi jest przypadkowa.