mBank zwraca pieniądze klientom. To odpowiedź na decyzję UOKiK
Klienci mBanku mogą liczyć na rekompensatę w postaci zwrotu prowizji oraz oferty na warunkach preferencyjnych. Otrzyma je część klientów w wyniku decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
UOKiK uznał, że powiadomienie klientów o zmianach w regulaminach rachunków bankowych oraz tabelach opłat i prowizji bankowych jedynie drogą elektroniczną jest niewystarczające i nietrwałe, przez co uderza w interesy klientów banku.
Podobne decyzje wydał wobec innych banków, w tym również Getin Bank – o którym pisaliśmy w money.pl.
Mbank zwróci nadpłaty i prowizji naliczanych 1 stycznia 2014 roku a 28 lutego 2018 roku automatycznie klientom, którzy wciąż mają rachunek w tym banku.
Obejrzyj: Walka z nieuczciwymi firmami trwa. Wcisną ci wszystko
Osoby, które już nie są klientami mBanku, powinny złożyć wniosek w ciągu trzech miesięcy. Po kolejnych 3 miesiącach od wniosku nastąpi zwrot. Bank zapowiedział też preferencyjne rekompensaty w postaci wyżej oprocentowanych lokat.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl