Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
Krzysztof Major
|
aktualizacja

Najpopularniejsza aplikacja na smartfony. Można z niej skorzystać wszędzie

1
Podziel się:

Mobilne aplikacje są motorem napędowym sprzedaży nie tylko sklepów internetowych, ale też stacjonarnych. Nowy sposób na aktywizację klientów pokazała sieć sklepów Żabka. Jej aplikacja bije dziś rekordy popularności.

Spośród innych aplikacji tego typu Żappka wyróżnia się nowatorskim podejściem do oferowania promocyjnych towarów.
Spośród innych aplikacji tego typu Żappka wyróżnia się nowatorskim podejściem do oferowania promocyjnych towarów. (Shutterstock.com)

Aplikacje na smartfony sieci handlowych to nie tylko "mobilna gazetka". Te najlepsze pomagają dokonać wyboru, pozwalają zbierać punkty wymieniane na konkretne korzyści, ale także angażują użytkowników tak, że chcą oni być w kontakcie ze swoim sklepem.

Na czoło takich "angażujących" aplikacji wysuwa się Żappka, czyli aplikacja sieci sklepów Żabka. O jej popularności świadczy to, że pobrano ją kilkaset tysięcy razy. Dziś jest w TOP 3 najpopularniejszych aplikacji na smartfony w Polsce. W Google Play wyprzedza ją tylko YouTube Music. W przypadku iPhonów jest to najpopularniejsza aplikacja w naszym kraju.

Za co lubimy Żappkę?

Spośród innych aplikacji tego typu Żappka wyróżnia się nowatorskim podejściem do oferowania promocyjnych towarów. Lista okazji zmienia się kilkukrotnie w ciągu dnia, a obniżki przekraczają nawet 74 procent. Dodatkowo – raz na dobę pojawiają się nowe produkty w sekcji "Wybrane dla Ciebie". To oferta dopasowana do upodobań użytkownika, tworzona z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
Te dwie sekcje to oczywiście nie wszystko. W aplikacji można przejrzeć inne oferty, pogrupowane tematycznie, np. "Na większy apetyt", "Słodkie i słone" czy "Pokonaj pragnienie".

Rano będzie to również oferta śniadaniowa. Twórcy aplikacji zdecydowali się więc na podpowiadanie klientom, co mogą kupić w zależności od sytuacji czy pory dnia.

Lojalność w cenie – 150 punktów na start

Druga – a właściwie pierwotna, bo była w obecna już w pierwszej wersji aplikacji – funkcjonalność Żappki to program lojalnościowy.

Za każdy zakup konsument otrzymuje punkty zwane żappsami. Zebrane żappsy można wymienić na konkretne produkty – ciastka, napoje, kawę, słodycze.

Warto dodać, że już na start każdy otrzymuje 150 punktów. Wystarczy pobrać aplikację i się w niej zarejestrować.

Rejestracja jest bardzo prosta – w szczególności użytkownicy Facebooka mogą to zrobić dosłownie kilkoma kliknięciami, korzystając z opcji logowania z FB.

Jak podkreśla sieć – za projektem interfejsu aplikacji stoi firma Ueno, znana między innymi ze współpracy z Uberem. Partnerem Żabki przy projekcie są także firmy: Synerise tworząca biznesowe rozwiązania z zakresu sztucznej inteligencji i marketing automation oraz Future Mind, warszawska spółka zajmująca się rozwojem aplikacji mobilnych i transformacją cyfrową.

Wystarczy pokazać kod kreskowy

Doświadczenie developerów widać w funkcjonalności. To, co w Żappce może się naprawdę podobać, to design i użyteczność. Wszystkie funkcje są dobrze zaprojektowane, a promocje czytelne.

By skorzystać z kodów rabatowych, płacić mniej za zakupy i zbierać punkty, które można wymieniać na nagrody, wystarczy w dowolnym momencie skanowania towarów przy kasie pokazać kasjerowi kod kreskowy, który jest dostępny po jednym kliknięciu. Skrót do niego jest widoczny w prawym górnym rogu aplikacji.

Żappka jest dostępna bezpłatnie w Google Play dla użytkowników systemu Android (można ją pobrać pod tym linkiem: android.zappka.pl ) oraz w App Store dla urządzeń działających z system iOS (ios.zappka.pl)
.

300 metrów do Żabki

Wygodna aplikacja na nic by się zdała, gdyby nie to, że Żabki są praktycznie wszędzie. Sieć liczy obecnie ponad 5 600 placówek, w dużych i małych miejscowościach. Jak podaje sama firma – 12 milionów konsumentów mieszka nie dalej niż 300 metrów od najbliższej Żabki. Codziennie odwiedza je 2 miliony klientów.

Co istotne – sklepy są otwarte także w niedziele niehandlowe, a można w nich nie tylko kupić potrzebne na co dzień produkty spożywcze, ale też – w ponad połowie placówek – skorzystać z oferty Żabka Caffe, czyli wypić kawę lub zjeść hot-doga.

Dla fanów zakupów przez internet Żabka jest też wygodnym miejscem odbioru przesyłek lub ich zwrotu.

Partnerem materiału jest sieć Żabka

Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(1)
tarka
5 lata temu
Bardzo drogi sklep. Poza tym, wole kupować u Polaków. Na jakąś promocję ściągną klienta. A potem, jak już przyjdzie, golą bezlitośnie. Sklep dla frajerów.