Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
MWL
|

Netflix wprowadzi tańszy abonament. Ale nie dla wszystkich

11
Podziel się:

Netflix właśnie potwierdził plotki. Korporacja jeszcze w listopadzie zaproponuje widzom nowy plan abonamentowy, który jednak przynajmniej aktualnie nie będzie dostępny w Polsce. Widzowie zapłacą mniej, ale będą oglądać reklamy - informuje serwis ppe.pl.

Netflix wprowadzi tańszy abonament. Ale nie dla wszystkich
Netflix traci użytkowników. Tańszy plan z reklamami ma być rozwiązaniem (Adobe Stock, diy13)

Nowy plan ma nazywać się "Basic with Ads" i kosztować 6,99 dol., czyli równowartość około 35 zł. "Na dobry początek abonament wystartuje w Australii, Brazylii, Kanadzie, Francji, Niemczech, Włoszech, Japonii, Korei, Meksyku, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i w Stanach Zjednoczonych. Premierę zapowiedziano na 3 listopada" - czytamy.

Skąd niższa cena? Korzystający z tego planu będą oglądać filmy, seriale i programy Netfliksa w jakości 720p/HD i przede wszystkim - będą one przerywane reklamami. Ma ich być średnio od 4 do 5 minut na godzinę. Również oferta platformy streamingowej zostanie ograniczona ze względu na wymogi licencyjne. Korzystający z "Basic with Ads" nie pobiorą też filmów lub odcinków seriali na urządzenia mobilne.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Największe hity Netfliksa. Nadal przyciągają przed ekrany

Netflix traci użytkowników

Netflix testuje różne rozwiązania abonamentowe. W 2018 r. na niektórych rynkach pojawił się czwarty pakiet "Ultra". Firma próbuje też ukrócić proceder współdzielenia kont, który pozwala na korzystanie przez różne osoby z tego samego loginu i hasła do platformy.

Nowy plan "Basic with Ads" to pomysł Netfliksa na poradzenie sobie z problemami, które dotykają w ostatnim czasie platformę. Jak pisaliśmy w money.pl, w II kwartale tego roku Netflix stracił 970 tys. abonentów. To już drugi kwartał z odpływem widzów największego serwisu streamingowego na świecie. Tym samym po raz pierwszy od dekady Netflix nie odnotował kwartalnego wzrostu liczby abonentów. Nadal korzysta z niego ponad 220 mln użytkowników.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(11)
fak
rok temu
taa, na pewno ktoś się przesiądzie z UHD na 720p... Chyba rzeczywiście robili testy w Ameryce Południowej...
TeleWidz
2 lata temu
Rezygnacja z Netflix i migracja na Amazon! Póki dobre ceny i oferta filmowa.
kpinozaur
2 lata temu
Hahaha! "Tańszy"! Z reklamami to ja mogę se tv oglądać, jak tylko pojawią się reklamy, rezygnuję. 5zł, tyle bym dał za dostęp z reklamami. Tracą klientów, bo zaczynają gówno oferować, zero sensownych nowości, albo jedna pozycja na pół roku. Jak zrobią fajny serial, to kasują po 1 sezonie a gnioty produkują latami. nauczcie się słuchać abonentów, nie popapranych krytyków.
Kolejny kanał...
2 lata temu
Czyli w środku filmu co 10 minut dwu minutowe reklamy?
z Londynu
2 lata temu
Ludzie wyrzućcie te firmę z Polski wyrzucono ją w UK co ta firma robi w Polsce jeszcze obudźcie się