Nowa marka od H&M w Polsce. Obiecuje wyższą jakość ubrań
Szwedzkie przedsiębiorstwo odzieżowe H&M chce podbić Polskę nową marką ze swojego portfolio. Mowa o sieci sklepów z kawiarniami Arket, która wejdzie na nasz rynek w tym roku. Na początku otwarty zostanie jeden lokal w Warszawie - informują wiadomoscihandlowe.pl.
Na całym świecie jest 30 sklepów Arket na 14 rynkach. "To lokale tworzone w koncepcie salonu z kawiarnią. Spółka stawia w nich na wyższą jakość produktów oraz ponadczasowe wzornictwo, a w ofercie znajduje się odzież damska, męska, dziecięca, produkty dekoracyjne do domu i artykuły podróżne, takie jak torby, plecaki, kosmetyczki" - podają wiadomoscihandlowe.pl.
Pierwszy lokal otworzono w 2017 r. w Londynie. Od tego czasu kolejne powstały w Niemczech, Chinach, Szwajcarii, Francji, Danii czy Estonii. Teraz przyszedł czas na Polskę, Włochy i Hiszpanię.
Arket w Polsce
Na razie H&M nie zdradza jednak dokładnej lokalizacji sklepu sieci Arket. Prawdopodobnie znajdzie się w jednym z centrów handlowych.
Grupa H&M w ubiegłym roku miała prawie 4,7 tys. stacjonarnych sklepów, z czego zdecydowanym liderem jest H&M (blisko 3,9 tys.).