Nieznana w Polsce sieć Texas Chicken specjalizuje się w sprzedaży przekąsek ze smażonych kurczaków. Dla KFC, globalnego gracza na rynku fast foodów, to poważny konkurent, bo spółka przekonuje, że jej smażony kurczak to ręcznie wytwarzane przysmaki, przyrządzane według tradycyjnych teksańskich receptur - czytamy w serwisie.
Dalsza część artykułu pod materiałem wideo
Sieć chce wejść do Polski, ale na razie przygląda się naszemu rynkowi i szuka partnerów zainteresowanych prowadzeniem lokali franczyzowych. Jak informuje portal wiadomoscihandlowe.pl, na początku czerwca nasz kraj odwiedzi Ignacio Barbadillo, dyrektor ds. rozwoju biznesu międzynarodowego, by zachęcać polskie firmy do współpracy i zaprezentować założenia umowy franczyzowej.
Sieć Texas Chicken powstała w 1952 r. Pierwsza restauracja fast-food powstała w San Antonio w Texasie. Obecnie firma ma placówki w całych Stanach Zjednoczonych oraz w 25 krajach Europy, Azji, Środkowego Wschodu, Ameryki Łacińskiej i Oceanii - czytamy w serwisie.
źródło: wiadomoscihandlowe.pl