Trwa ładowanie...
Notowania
Przejdź na
oprac. KKG
|
aktualizacja

Polacy kochają ten sklep. Chwalą się sprzedażą za miliardy

27
Podziel się:

Po dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedaż holenderskiej sieci Action, uwielbianej przez Polaków, skoczyła do 9,6 miliardów euro. To oznacza wzrost o ponad 20 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2023 roku. Po obniżeniu cen 4 tys. produktów w 2023 i 2024 roku, zwiększenie sprzedaży dyskontów jest napędzane przez rosnącą liczbę klientów - informuje gigant.

Polacy kochają ten sklep. Chwalą się sprzedażą za miliardy
Po dziewięciu miesiącach 2024 roku sprzedaż holenderskiej sieci Action skoczyła do 9,6 miliardów euro (getty images, Beata Zawrzel/NurPhoto)

W 2024 roku Action otworzyło 189 nowych sklepów, zwiększając ich całkowitą liczbę w 12 krajach europejskich do 2 755. Firma planuje otwarcie jeszcze około 350 obiektów w tym roku, a więc o 20 więcej niż wcześniej szacowano.

Jak informuje sieć w komunikacie, w tym okresie "Action stworzyło 5 461 nowych miejsc pracy, aby obsłużyć stale rosnącą liczbę klientów".

Dobre wyniki Action utrzymują się również w ostatnim kwartale. Po obniżeniu 4 000 cen nasz rozwój jest napędzany wzrostem liczby klientów - chwali się sieć.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Zobacz także: Wielka szansa dla Polski. Ekspert nie ma wątpliwości: możemy być największym beneficjentem

"Jestem dumny z ogromnego zaangażowania naszych współpracowników, które pozwala nam każdego dnia osiągać lepsze wyniki" - mówi cytowany w komunikacie Hajir Hajji, prezes Action.

Sprzedaż netto Action za pierwsze dziewięć miesięcy roku wzrosła do 9,6 miliardów euro (+20,9 proc.), a wzrost sprzedaży porównywalnej (like-for-like) wyniósł 9,8 proc.

Sieć otworzy pięć centrów dystrybucji

Action to dyskont niespożywczy, który co tydzień obsługuje ponad 17.6 milionów klientów w ponad 2,750 sklepach w 12 krajach Europy. Sieć przyciąga klientów szerokima asortymentem artykułów codziennego użytku i niskimi cenami.

Sieć informuje, że otworzyła swoje pierwsze centrum dystrybucyjne w Illescas, niedaleko Madrytu, aby obsługiwać swoje sklepy w Hiszpanii i Portugalii. W ciągu najbliższych dwóch lat Action zamierza wybudować ponad pięć nowych centrów dystrybucyjnych w całej Europie. Włochy i Hiszpania są jednymi z najszybciej rozwijających się rynków sieci dyskontów.

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(27)
TOP WYRÓŻNIONE (tylko zalogowani)
Ryszard
3 tyg. temu
Chińszczyzna jak w Temu Zgrzewarka działała 1 tydzien Te i inne dyskonty zabiły polski handel i z czego się cieszą nieświadomi Polaczkowie?
XXXXXXXXXXXXX...
3 tyg. temu
Nic dobrego to nie oznacza. Społeczeństwo ubożeje i dlatego się kupuje w takich tanich sklepach
POZOSTAŁE WYRÓŻNIONE
Jax
3 tyg. temu
No dobra a gdzie te pieniędzy wyjechały bo to w Polsce żaden produkt
wdfddffd
3 tyg. temu
nie kupuję tam. sama chińszczyzna. nie sponsoruję.
Nieważne
3 tyg. temu
Jaja se robita?
NAJNOWSZE KOMENTARZE (27)
Martusia
3 tyg. temu
A co z Pepco ? Wg ich dyrektorów to ta sieć jest najbardziej lubiana przez klientów i ma najniższe ceny itp itd Taka marketingowa propaganda , hehe ...
Warszawiak
3 tyg. temu
najczęściej używane słowa na świecie - MADE IN CHINA
cwaniaczkowie
3 tyg. temu
Czemu cenzurujecie prokonsumenckie wpisy? Jak ostrzegam i nie podaję nazwy sklepów co oszukują to też was razi?
ciekawe
3 tyg. temu
potęga militarna na jaką nas pismaki kreują i ponoć obywatele (nie wiem którzy) tego chcą nie ma swoich sklepów
ciekawe
3 tyg. temu
potęga militarna na jaką nas pismaki kreują i ponoć obywatele (nie wiem którzy) tego chcą nie ma swoich sklepów
...
Następna strona