Polska firma otwiera biuro w USA

Polska agencja Grow Now, należąca do grupy marketingowo-technologicznej Group One, rozwija swoją działalność na rynku amerykańskim. Świadcząca kompleksowe usługi w zakresie wdrożeń i skalowania sprzedaży na platformach marketplace, agencja otwiera biuro w USA.

Firma Grow Now otwiera biuro w USAFirma Grow Now otwiera biuro w USA
Źródło zdjęć: © Getty Images | Beata Zawrzel/NurPhoto
oprac.  REM

Dzięki Grow Now polskie firmy będą mogły wystawiać swoje produkty na amerykańskim rynku. Agencja zapewnia kompleksowe usługi obejmujące całość procesu sprzedaży na amerykańskich platformach, w tym logistykę, kwestie prawne, strategie cenowe, kreację i promocję. Firmy decydujące się na sprzedaż na marketplace'ach muszą jedynie zadbać o dostępność produktów, co znacząco przyspiesza proces wejścia na rynek zagraniczny.

Model sprzedaży oparty na największych platformach nie wymaga dużych inwestycji w tworzenie własnych platform sprzedażowych, adaptację do specyfiki nowych rynków czy budowanie rozpoznawalności.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Marcin Gortat wypromuje żużel w USA? Zaskakujące słowa byłego koszykarz

Grow Now w USA

Za ekspansję Grow Now w USA odpowiedzialni są Przemysław Brejwo, Managing Partner, oraz Michał Pańko, Acting Business Director agencji.

Przemysław Brejwo podkreśla: – Sprzedając setki tysięcy produktów rocznie, zauważyliśmy ogromny potencjał sprzedażowy polskich produktów. Już dzisiaj Grow Now oferuje dostęp do 300 mln konsumentów w Europie, promując produkty na ponad 30 rynkach. Wejście na rynek USA pozwoli nam i polskim markom rozszerzyć te działania o kolejne 300 mln konsumentów. Dzięki usługom end-to-end nasi klienci mogą skupić się tylko na wydaniu towaru z magazynu, podczas gdy my zajmujemy się całym procesem związanym z ich promocją i sprzedażą – dodaje.

Otwierając swoje biuro w USA, Grow Now stała się drugą po Salestube spółką z Group One, która rozpoczęła działalność w Stanach Zjednoczonych. Konsumenci coraz częściej wybierają zakupy na marketplace'ach ze względu na wygodę i szeroką dostępność produktów. W USA, jednym z największych rynków konsumenckich, liczba transakcji na platformie Amazon w 2023 r. stanowiła prawie 38 proc. całego rynku e-commerce. Amazon osiągnął roczny przychód na poziomie 575 miliardów dolarów, a szacuje się, że na koniec tego roku będzie odpowiadał za prawie połowę transakcji e-commerce w USA.

Źródło artykułu: money.pl
Wybrane dla Ciebie
Przejęcie Warner Bros. Ekspert: to może mieć skutki dla rynku w Polsce
Przejęcie Warner Bros. Ekspert: to może mieć skutki dla rynku w Polsce
Rząd robi drugie podejście do kryptowalut. Wraca do projektu
Rząd robi drugie podejście do kryptowalut. Wraca do projektu
Kolejny amerykański gigant na celowniku UE. Rusza postępowanie antymonopolowe
Kolejny amerykański gigant na celowniku UE. Rusza postępowanie antymonopolowe
Ropa zalewa rynki. Najmocniejsze spadki cen od trzech tygodni
Ropa zalewa rynki. Najmocniejsze spadki cen od trzech tygodni
"MEN generuje chaos". Nauczyciele proszą prezydenta o weto
"MEN generuje chaos". Nauczyciele proszą prezydenta o weto
Bunt w NBP. Jest stanowisko Rady Polityki Pieniężnej
Bunt w NBP. Jest stanowisko Rady Polityki Pieniężnej
Ile zarabiają na nas linie lotnicze? IATA: mniej niż Apple, sprzedając etui do iPhone'a
Ile zarabiają na nas linie lotnicze? IATA: mniej niż Apple, sprzedając etui do iPhone'a
Na co Polacy wydaliby 5 tys. zł? Oto marzenie nr 1
Na co Polacy wydaliby 5 tys. zł? Oto marzenie nr 1
Koszyk świątecznych zakupów będzie droższy. Żywność poszła w górę
Koszyk świątecznych zakupów będzie droższy. Żywność poszła w górę
Gawkowski o Musku: "Zwariowany ekscentryk". "Postanowił wprowadzać świat w chaos"
Gawkowski o Musku: "Zwariowany ekscentryk". "Postanowił wprowadzać świat w chaos"
Jesteś cudzoziemcem, zapłacisz 100 dol. więcej. Nowa decyzja rządu USA
Jesteś cudzoziemcem, zapłacisz 100 dol. więcej. Nowa decyzja rządu USA
Japonia odrzuca unijny plan. Problem z rosyjskimi aktywami
Japonia odrzuca unijny plan. Problem z rosyjskimi aktywami