Reklama kierowana tylko do ciebie. To rynek wart 15,6 mld dol.
Zamiast wspólnego dla wszystkich bloku reklamowego, przekaz szyty pod konkretnych widzów. To właśnie najbliższa zmiana na rynku medialnym. Polscy nadawcy testują nowe możliwości.
Dynamiczne wstawianie reklam (DAI) to nowe możliwości na rynku medialnym, które pozwolą reklamodawcom celniej trafiać do klienta, a nadawcom podnieść dochody ze sprzedaży reklam - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".
Rynek spersonalizowanych reklam rozwija się dynamicznie. 15,6 mld dol. osiągną na świecie przychody z DAI do końca 2019 r. - prognozuje firma Rethink TV, której dane przytacza gazeta.
Abonament RTV do likwidacji? Rząd nie ma takich planów, ale są też dobre informacje
Na czym polega DAI? Chodzi o to, żeby różni widzowie oglądali w tym samym czasie inne spoty - tłumaczy "DGP". Ich treść ma być dobrana w zależności od swoich preferencji, miejsca zamieszkania czy cech demograficznych.
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl