Trwa ładowanie...

Notowania

Przejdź na
aktualizacja

Reklama kierowana tylko do ciebie. To rynek wart 15,6 mld dol.

12
Podziel się

Zamiast wspólnego dla wszystkich bloku reklamowego, przekaz szyty pod konkretnych widzów. To właśnie najbliższa zmiana na rynku medialnym. Polscy nadawcy testują nowe możliwości.

Rynek reklamy czeka rewolucja.
Rynek reklamy czeka rewolucja. (flickr.com)
bDXQQkER

Dynamiczne wstawianie reklam (DAI) to nowe możliwości na rynku medialnym, które pozwolą reklamodawcom celniej trafiać do klienta, a nadawcom podnieść dochody ze sprzedaży reklam - pisze "Dziennik Gazeta Prawna".

Rynek spersonalizowanych reklam rozwija się dynamicznie. 15,6 mld dol. osiągną na świecie przychody z DAI do końca 2019 r. - prognozuje firma Rethink TV, której dane przytacza gazeta.

bDXQQkET
Zobacz także: Abonament RTV do likwidacji? Rząd nie ma takich planów, ale są też dobre informacje

Na czym polega DAI? Chodzi o to, żeby różni widzowie oglądali w tym samym czasie inne spoty - tłumaczy "DGP". Ich treść ma być dobrana w zależności od swoich preferencji, miejsca zamieszkania czy cech demograficznych.

bDXQQkEZ

Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl

bDXQQkFu
KOMENTARZE
(12)
Robert
rok temu
Tonący brzytwy się chwyta.Dynamiczne wstawianie reklam - też coś . Kto normalny jeszcze ogląda te głupie reklamy.
Dziennikarz
rok temu
Wylacz TVN. Wlacz myslenie!
Widz
rok temu
Im częściej leci reklama tym bardziej mnie denerwuje i jest pewne że nie kupię tego produktu. Amen.
bDXQQkFv
Antoni
rok temu
Chyba jak wiele osób ja również nie oglądam reklam raz do roku jeżdżę na targi reklamy Remadays bo to mnie interesuje i tyle wspólnego mam z oglądaniem. W lutym się wybieram na targi i będę szukał interesujących mnie gadżetów.
Rytm
rok temu
Niech zrobią osobny kanał na te durne reklamy to wtedy się przekonają ile one są warte z 15mld spadnie do 15zł