Taktyka Polaków na Szwecję? Dużo śledzi. To kupujemy przed meczem na Euro 2020
Przed meczem ze Słowacją Polacy kupowali dużo piwa i chusteczek higienicznych. Mecz z Hiszpanią przyniósł zmiany taktyczne i kibice postawili na owoce. Natomiast zbliżające się spotkanie ze Szwecją objawia się większym zainteresowaniem śledziami. Z badań wynika, że mecze Polaków na Euro 2020 mają wpływ na nasze zakupy.
Gra Polaków na Euro 2020 wpływa nie tylko na samo narodowe samopoczucie, ale także na nasze preferencja zakupowe. Biedronka sprawdziła, co najlepiej schodziło w sklepach tej sieci przed meczami Polaków.
Przed meczem ze Słowacją konsumenci prezentowali dwie odmienne postawy. Część klientów rzuciła się na piwo Tyskie, sprzedawane w zestawie z flagą. Inni, czując chyba, że start Euro 2020 może przypominać mecz z Kolumbią z Mistrzostw Świata w 2006 roku, zaopatrzyli się w miękkie poduszki i duże zapasy chusteczek higienicznych marki własnej Queen (ponad 400 proc. średniej poniedziałkowej sprzedaży za ostatnie tygodnie)
Polacy, tak samo, jak trener Paulo Sousa, zmienili przed meczem z Hiszpanią taktykę. Postawili w Biedronce na owoce, chipsy i hiszpańskie przekąski z linii Toro Rojo. Prym wiodły typowe przekąski w stylu tapas – oliwki, zarówno czarne i zielone, drylowane i nadziewane cytryną (wzrost sprzedaży średnio ponad 150%) oraz szynka Serrano.
Renciści poniżej kwoty 660 zł stracą na Polskim Ładzie? Wiceminister odpowiada
Przed meczem Polski ze Szwecją Polacy stawiają w Biedronce na śledzie i piwo bezalkoholowe. Sprzedaż tych napojów piwnych przed meczem ze Szwecją skoczyła o 130 proc.