Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na

Turyści skarżą się do UOKiK-u

0
Podziel się:

Niekompetentni piloci wycieczek i nieodpowiedni standard hotelu to tylko niektóre ze skarg.

Turyści skarżą się do UOKiK-u
(lyng883/CC/Flickr)

Niekompetentni piloci wycieczek, niesmaczne posiłki i nieodpowiedni standard hotelu - to tylko niektóre nieprawidłowości, jakie reklamują turyści.

Niektórzy z nas wakacje już mają za sobą i natychmiast po powrocie zwrócili się z prośbą o interwencję do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Skargi dotyczą przede wszystkim warunków wypoczynku, ale także pracowników biur turystycznych - mówi Agnieszka Majchrzak z biura prasowego UOKiK-u. - _ Trafiają do ans także skargi na nieprofesjonalne zachowanie pilotów wycieczek, którzy spieszą się, nie mają dostatecznej wiedzy, a także nie realizują wcześniej ustalonych w programie założeń. _

Majchrzak uważa, że szybka reakcja turystów na nieprawidłowości podczas wyjazdów wakacyjnych to efekt rosnącej wśród Polaków świadomości własnych praw.

UOKiK przypomina, że nie jest instytucją rozpatrującą reklamacje, więc wszelkie uchybienia należy zgłaszać do organizatorów wycieczek.

turystyka
wiadomości
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
KOMENTARZE
(0)