Trwa ładowanie...
Zaloguj
Notowania
Przejdź na
CHE
|

Vectra obniży rachunki. Przez gigaawarię klienci zapłacą mniej

16
Podziel się:

Vectra przeprasza klientów za trwającą kilka godzin przerwę w dostępie do internetu. Czwartkowa awaria miała być wypadkiem przy pracy, a dostawca już teraz zapewnia, że pokrzywdzeni będą mogli liczyć na niższe rachunki.

Vectra obniży rachunki. Przez gigaawarię klienci zapłacą mniej
Firma przeprasza za brak internetu. Klientów czekają niższe rachunki (Pixabay)

Przyczyną sytuacji miało być przepięcie, które spowodowało uszkodzenie systemów podtrzymujących zasilanie. Tyle teorii. W praktyce wszyscy pokrzywdzeni otrzymają proporcjonalnie niższe rozliczenie na rachunku zwieńczającym miesiąc.

"Rozliczenie dla wszystkich osób, które na skutek awarii nie mogły wczoraj korzystać z naszej oferty, zostanie proporcjonalnie zmniejszone i nie będzie obejmowało usług niedostępnych w dniu awarii" - obiecuje Vectra i przeprasza za awarię.

"Nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia z awarią tego typu" - wskazują przedstawiciele firmy.

Problemy Vectry zaczęły się w czwartek przed godz. 11.00. W ciągu kilku kwadransów do serwisu downdetector napłynęły tysiące zgłoszeń od użytkowników skarżących się po prostu na brak dostępu do internetu. Restartowanie modemów nie pomagało rozwiązać problemu - informował portal dobreprogramy.pl.

"W tej chwili, w trosce o najwyższą o jakość naszych usług, nasi eksperci intensywnie pracują nad dodatkowymi rozwiązaniami, które pomogą nam uniknąć tego typu sytuacji w przyszłości" - zapowiadają przedstawiciele dostawcy.

Zobacz także: Sieci wynoszą się z galerii. MediaMarkt nie ma takich planów
Masz newsa, zdjęcie lub filmik? Prześlij nam przez dziejesie.wp.pl
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Źródło:
money.pl
KOMENTARZE
(16)
dr NoP KofiT
3 lata temu
0,71zl HIHIHI👺
M.M
3 lata temu
Fajnie. Rekompensaty otrzymałem 1.60 pln. a rachunek wzrósł o ponad 5 pln. WTF?
Gość
3 lata temu
To że nie było parę godzin netu to naprawdę super sprawa, nikt nie dzwonił, człowiek odpoczął od tego szajsu w internecie, spędziłem czas z rodziną bez kompa. Chyba będę wyłączał net na weekend, całkowicie fajniejszy świat i o wiele ładniejszy niż ten badziewi w internecie.
Jola
3 lata temu
jestem długoletnim klientem,mieszkając w innej miejscowości nie było żadnych problemów. Obsługa na poziomie. Natomiast zmieniając miejsce zamieszkania chcąc nadal korzystać z tego operatora musiałam dodatkowe ponieść koszty,mimo,że został zachowany ten sam pakiet.Pracownik nie potrafił odpowiedzieć za co płacę dodatkowo. Brak profesjonalizmu w obsłudze. Ponadto niewłaściwe naliczanie i różne kwoty sald na koncie . Raz byłą nadpłata raz niedopłata. Prowadzona była długa korespondencja mailowa. Reklamacje w tej samej sprawie przez osoby rozpatrujące były rozbieżne.
JRY
3 lata temu
A Ja w T- mobile od 4 dni nie mogę się doprosić interwencji na informację o braku internetu "po kablu" Jedyne co mogą zaproponować to zawarcie umowy na internet mobilny. Dwa lata temu miesiąc czekałem na internet. żałuję, że wtedy nie rozwiązałem z nimi umowy. Z tym dostawcą lepiej nie mieć nic wspólnego. Pozdrawiam wszystkich Ryszard J